جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 اسفند 1393     
انتظار متقاضیان کارت هوشمند طرح ترافیک فردا به پایان می رسد

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز، مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به هوشمند سازی کارت تردد در محدوده طرح ترافیک گفت: شهروندانی که برای دریافت کارت طرح ترافیک واجد شرایط شناخته شده و مدارک ثبت نامی خود را ارائه کرده اند ، کارت های هوشمند تردد در محدوده طرح ترافیک خود را تا پایان اسفند ماه دریافت می کنند.

مصطفی قنبرنژاد در ادامه گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز اظهار داشت: کارت طرح ترافیک در سال 94 به صورت شخصی سازی شده به مردم ارائه خواهد شد.

وی افزود: این سامانه این امکان را به شهروندان خواهد داد که تعداد روزهایی را که در محدوده طرح ترافیک تردد ندارند را مشخص کنند.

مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به کاربرد کارت ترافیک در بخش های مختلف حمل و نقل عمومی خاطرنشان کرد: کارت های طرح ترافیک را می توان در حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و مترو استفاده کرد و به همین منظور متقاضیان می توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک شهر کارت های خود را آنلاین کرده و در شبکه بانکی نیز استفاده نمایند.

قنبرنژاد اظهار داشت: عوارض سالیانه ورود به محدوده طرح ترافیک براساس روزهای کاری سال تعیین می شود در این سامانه 290 روز کاری بدون محاسبه روزهای جمعه و تعطیلات وجود دارد و شهروندان به نسبت روزهای کاری که وارد محدوده طرح ترافیک نمی شوند عوارض پرداخت نمی کنند و به ازای یک روز یک شارژ رایگان سفر با مترو و اتوبوس به آنها اعطا می شود.

وی تصریح کرد: کارت های صادر شده طی 24 ساعت آینده از طریق دفاتر پست به درب منازل متقاضیان ارسال خواهد شد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: