جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 24 اسفند 1393     
آخرین بازی‌های لیگ در سال ۹۳

فارس: دو دیدار از هفته بیست و سوم لیگ برتر روز دوشنبه در تهران و اصفهان برگزار می‌شود. این دو مسابقه آخرین بازی‌های لیگ در سال 93 است. نگاهی به این دو بازی می‌اندازیم؛

پیکان - ذوب آهن؛ ضعیف‌ترین خط حمله لیگ مقابل ذوبی‌ها آماده

پیکان رده سیزدهمی اگر در این مسابقه پیروز نشود وضعیتش در جدول وخیم‌تر از گذشته خواهد شد و همچنان در منطقه خطر باقی خواهد ماند. پیکان با یازده گل زده ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و باید دید که مهاجمان گل‌نزن پیکان می‌توانند در دیدار با ذوب آهن پیروز شوند. شاگردان مرفاوی کار سختی مقابل ذوب آهن دارند اصفهانی‌ها که هفته گذشته در خانه توانست سایپا را با 4 گل شکست بدهد و در شرایط آرمانی به سر می‌برد. ذوب آهن اگر در این بازی پیروز شود هم از رده ششم تکان نخواهد خورد اما فاصله‌اش با فولاد رده پنجمی را به یک امتیاز خواهد رساند. مساوی هم نتیجه دلخواه هیچ یکی از دو مربی و دو تیم نیست.

سپاهان - پدیده؛ سپاهان به دنبال جایگاه استقلال

سپاهان برای باقی ماند در کورس قهرمانی باید در این بازی خانگی سه امتیاز را بگیرد. سپاهان در صورت پیروزی می‌تواند در پایان سال 93 روی پله سوم جدول لیگ بایستد و استقلال را به رده چهارم بفرستد البته حسین فرکی برای رسیدن به این هدف باید با اختلاف دو گل پیروز شود. پدیده هم با 25 امتیاز در رده دهم قرار دارد ولی علیرضا مرزبان سرمربی این تیم می‌داند اگر در این بازی بازنده شود شرایطش سخت خواهد شد. پدیده تا رده آخر جدول فقط 6 امتیاز فاصله دارد. با این حال بعید است پدیده برای برد و گرفتن سه امتیاز در اصفهان به میدان بیاید و این تیم شاید به یک امتیاز هم قانع باشد.

دوشنبه 25 اسفند

15:30ذوب آهن -پیکان

15:30پدیده- سپاهان




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: