جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 22 شهريور 1399     
همزمان با بازگشایی مدارس صورت می گیرد
تشدید نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و خدمات رسانی تاکسیهای پایتخت

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،معاون نظارت و امورمناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران از تشدید نظارت بر شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا و سرویس رسانی مناسب در ناوگان تاکسیرانی همزمان با بازگشایی مدارس و شروع فصل پاییز خبر داد.

سید امیر هنجن با بیان این خبر گفت: همزمان با بازگشایی مدارس، تیم های بازرسی و گشت های نظارتی از 6:30 صبح در محل های تجمع مسافرین مستقر هستند و این اماکن را تحت رصد دارند که با توجه به احتمال موج جدید کرونا در فصل پاییز، علاوه بر بررسی عملکرد و سرویس رسانی مناسب تاکسی ها، رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در ناوگان تاکسیرانی شهر تهران را نیز کنترل می کنند.
 
هنجن افزود: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، قانون 3 مسافر، الزام استفاده از ماسک برای تاکسیران و مسافر، ضدعفونی مستمر فضای تاکسی از مهمترین موارد دستورالعمل بهداشتی مقابله با کرونا است.
 
وی با اشاره به اینکه توزیع رایگان محلول های ضدعفونی کننده دست، سطوح و ماسک تنفسی طبق روال در حال اجراست، به آغاز توزیع ماسک های قابل شستشو در بین تاکسیرانان نیز اشاره کرد و افزود: تمهیدات و اقدامات اجرایی ویژه فصل بازگشایی مدارس و مقابله با موج جدید کرونا در فصل پاییز به تمامی مدیران، ناظران و گشت های نظارتی مناطق 22 گانه ابلاغ شده است.
 
هنجن نظارت بر جابه جایی مسافر، اعزام تاکسی های کمکی به محل های تجمع مسافرین و راه اندازی گشت مشترک ویژه نظارت بر سرویس مدارس با همکاری پلیس راهور را از دیگر تمهیدات سازمان تاکسیرانی شهر تهران برشمرد.
 
معاون امورمناطق و نظارت سازمان تاکسیرانی شهر تهران یادآور شد: با توجه به بازگشایی مدارس و امکان شکایات احتمالی، رسیدگی به پیام های 1888 با حساسیت بیشتری نسبت به قبل انجام می شود و با استفاده از این ظرفیت ارتباطی، پاسخگوی شهروندان هستیم



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: