جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 شهريور 1399     
بن‌بست در کشف راز قتل تازه‌داماد

روزنامه جام جم: پرونده قتل تازه‌داماد توسط دزدان موبایل‌قاپ، پس از 29 ماه تحقیقات بی‌نتیجه ماند و اولیای دم درخواست دریافت دیه از بیت‌المال را مطرح كردند.
 
هجدهم فروردین سال 97 تازه‌داماد جوان همراه نوعروسش سوار بر خودروی پژوی خود در خیابان خرمشهر حوالی خیابان كمیل، با دو جوان موتورسوار تصادف كردند. همزمان با این تصادف، مردی فریاد زد که این موتورسواران گوشی‌ام را قاپیده‌اند. تازه‌داماد قصد ممانعت از فرار دو موتورسوار را داشت که آنها با چاقو ضربه‌ای به قلب او زده و از محل گریختند.مرد جوان به بیمارستان منتقل و ساعاتی بعد فوت كرد.
 
بعد از این جنایت، پلیس تهران تحقیقات برای رازگشایی از این ماجرا و دستگیری قاتل و همدست فراری‌اش را آغاز كرد. در این مرحله ماموران از مالباخته‌ای كه دزدان گوشی‌اش را سرقت كرده بودند، تحقیق كردند که مشخص شد او وكیل دادگستری بوده و سارقان با تعقیب وی، گوشی‌اش را سرقت كرده‌اند.
 
تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای كشف این پرونده بی‌نتیجه ماند و بعد از 29 ماه، خانواده مقتول با حضور نزد احسان زمانی، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران، اعلام كردند كه چون قاتل شناسایی نشده، خواستار دریافت دیه از بیت‌المال هستند. بنابراین بازپرس جنایی با درخواست آنها موافقت كرد و پرونده این قتل برای تعیین تكلیف در ارتباط با پرداخت دیه به خانواده مقتول به دادگاه كیفری یك استان تهران ارسال شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: