جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 خرداد 1399     
وضع آب و هوا
استقرار جوی آرام و پایدار در بیشترمناطق

 به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز،سازمان هواشناسی:​ امروز در بیشتر نقاط کشور جو آرام و پایداری داریم، اما در نقاطی رگبار و رعد و برق هم رخ خواهد داد.

امیر سرکرده، ​با بیان اینکه در ارتفاعات شمال غرب کشور، شمال استان‌های آذربایجان‌های غربی و شرقی، ​ارتفاعات اردبیل، گیلان و ارتفاعات غربی استان مازندران واقع در دامنه‌های البرز امروز رگبار و رعد و برق موقتی در پیشرو داریم، افزود:​ در جنوب شرقی کشور نیز پیش بینی می‌شود جنوب سیستان و بلوچستان با رگبار موقتی در بعد از ظهر امروز روبرو باشد و غیر از این نواحی برای ارتفاعات کرمان و همچنین ارتفاعات هرمزگان و نواحی شرقی هرمزگان رگبار و رعد و برق موقتی پیش بینی می‌کنیم که معمولا در بعد از ظهر‌ها اتفاق می‌افتد و موقتی است.
 
وی گفت:​ وزش باد شدید امروز در جنوب غربی کشور در استان‌های خوزستان، ایلام و بوشهر را در پیشرو داریم که گرد و خاک را برای این سه استان به دنبال خواهد داشت.
 
کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص وزش باد در جنوب شرق کشور طی امروز و فردا افزود:​ کاهش سرعت وزش باد در شمال سیستان و بلوچستان را داریم و گرد و خاک در آن نواحی هر چند فروکش می‌کند، اما باعث افزایش چهار تا ۷ درجه‌ای دما بر روی استان سیستان و بلوچستان طی امروز و فردا خواهد شد.
 
آقای سرکرده گفت: در تهران آسمانی صاف را تجربه می‌کنیم و دما در تهران به در گرم‌ترین زمان به ۳۷ درجه می‌رسد، ​ برای فردا دوشنبه نیز در بسیاری از مناطق وزش باد پیشرو خواهد بود.
و
ی گفت: در جنوب استان تهران، جنوب و شرق استان سمنان، استان مرکزی، قم، اصفهان، ​البرز و قزوین هم وزش باد برای فردا و پس فردا پدیده غالب خواهد بود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: