جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 اسفند 1393     
کواچ: دستیارانم را تغییر نمی‌دهم

فارس: اسلوبودان کواچ در پایان دیدار تیم های پیکان و شهرداری تبریز درخصوص این بازی اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود که قطعا من و تماشاگران از دیدن آن لذت بردیم. بازیکنان هر دو تیم آمادگی بالایی داشتند و همین موضوع موجب شد کیفیت مسابقه بالا برود.

وی با بیان اینکه بازی های زیادی از لیگ را دیده ام، ادامه داد: بازیکنان با استعداد زیازی در لیگ ایران حاصر هستند که من شرایط تمام آنها را دیدم و می توانم برای حضور در تیم ملی از آنها دعوت کنم، اما بدون شک طبیعی است که اولویت با بازیکنان سال گذشته تیم ملی است.

کواچ با اشاره به حضور ایران در لیگ جهانی خاطرنشان کرد: بازی های سختی در پیش داریم و به همین دلیل برای بازی با امریکا اولویت با بازیکنان سال گذشته است. حریفان سختی داریم که سال ها در سطح اول والیبال جهان می درخشیدند. بدون شک آنها دیگر ایران را دست کم نمیگیرند و با برنامه و برای شکست ایران وارد میدان می شوند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درمورد انتخاب دستیارانش گفت: پس از صحبت های مختلف قرار شد با همین دستیاران فعلی ام به کارم ادامه دهم و در این خصوص با رئیس فدراسیون هم جلساتی را برگزار کردم. بازی های زیادی از لیگ را دیدم، اما برای برنامه ریزی باید به کشورم بازگردم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: