جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 خرداد 1399     
با تاکید بر مصوبه ستاد ملی مقابله کرونا
لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان عمومی

 به گزارش حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز،مدیر روابط عمومی معاونت حمل ونقل شهرداری تهران اعلام کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در ناوگان عمومی مورد تاکید است.

«علی عالی» با تاکید بر مصوبه ستاد ملی مقابله کرونا گفت: استفاده از ماسک در ناوگان عمومی شهر به ویژه مترو و اتوبوس الزامی است.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر در ۱۲۷ ایستگاه مترو پایتخت ماسک، توزیع میشود، گفت: از زمان اجباری شدن استفاده از ماسک در ناوگان عمومی پایتخت (اوایل اردیبهشت تاکنون) ۱ میلیون و ۹۰۲ هزار ماسک در ایستگاه‌های مترو توزیع شده است.
 
مدیر روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک از توزیع بیش از ۶۶ هزار ماسک در ۴۲ ایستگاه اتوبوس و ۱۸ پایانه اتوبوسرانی خبر داد و افزود: گرچه الزام و تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا بر مترو و اتوبوس بود، اما تمهیدات ارایه ماسک در پایانه‌های تاکسیرانی نیز فراهم شده است و هم اکنون شهروندان امکان خرید ماسک را در پایانه‌های تاکسیرانی شهر دارند.
 
عالی ادامه داد: ۵۶ هزار ماسک در ۴ پایانه‌ی برون شهری نیز به منظور استفاده شهروندان توزیع و خریداری شده است.
 
مدیر روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از شهروندان خواست به منظور حفظ سلامتی خود و سایر شهروندان و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در هنگام جابه جایی با مترو، اتوبوس و حتی تاکسی حتما از ماسک استفاده کنند.
 
 استفاده از ماسک در اتوبوس اجباری است 
 
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: همانطور که بار‌ها اعلام کرده ایم، استفاده همه مسافران از ماسک در ناوگان اتوبوسرانی پایتخت اجباری است.
 
مهندس محمود ترفع با تاکید بر اثبات تاثیر ماسک در جلوگیری از انتقال ویروس کرونا به ویژه در محل‌های تجمع افراد، گفت: به همین دلیل، اهمیت و ضرورت استفاده از ماسک در اتوبوس مضاعف شده است.
 
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با اشاره به لزوم به همراه داشتن ماسک از سوی مسافران، اظهار کرد: البته اگر مسافری ماسک به همراه نداشته باشد، می‌تواند نسبت به تهیه آن از ۶۰ مرکز عرضه ماسک در پایانه‌های اتوبوسرانی و ایستگاه‌های تبادلی و پر مسافر خطوط تندرو اقدام کند.
 
ترفع با بیان اینکه رعایت فاصله گذاری در ایستگاه‌ها و اتوبوس‌ها یک ضرورت است، تصریح کرد: از مسافران درخواست می‌کنیم اگر اتوبوسی با ظرفیت تکمیل به ایستگاه رسید، از سوار شدن به آن اجتناب کرده و منتظر رسیدن اتوبوس بعدی بمانند.
 
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از مسافران خواست برای استفاده از ماسک در اتوبوس به منظور حفظ سلامت خودشان و دیگران، جدی باشند.
 
وی گفت: مسافرانی که در اتوبوس از ماسک استفاده نمی‌کنند، نه تنها نسبت به سلامتی خود بی تفاوت هستند، بلکه ممکن است به سلامت سایر شهروندان نیز آسیب برسانند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: