جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 خرداد 1399     
مصطفی دارایی‌نژاد:
تمام بخش‌های میدان تره‌بار ضدعفونی می‌شود

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،رئیس اتحادیه بار فروشان میدان مرکزی میوه و تره‌بار: تمام بخش‌های میدان تره‌بار ضدعفونی می‌شود تا فعالیت‌ها استمرار یابد.

مصطفی دارایی‌نژاد اظهار داشت: ما نمی‌توانیم هزینه ماسک را از راننده بگیریم و خودمان هم بودجه محدودی داریم، بر همین اساس برخی اوقات خیران میدان تره‌بار ماسک و اقلام بهداشتی را به ما می‌رسانند.
 
دارایی‌نژاد در گفتگو با برنامه «روزنه» با اشاره به این که تره‌بار تنها صنفی است که به طور محصور شده فعالیت می‌کند، گفت: میدان تره‌بار در ۴۰۰ هکتار دیوارکشی شده است و این امر شرایط را برای فعالیت سخت می‌کند.
 
وی با اشاره به این که میدان تره‌بار در طول یک روز حدود ۲۰ هزار تردد دارد، اظهار داشت: میدان تره‌بار به دلیل تامین سبد تغذیه مردم در دوران کرونا فعالیت خودش را در سه نوبت ادامه داد.
 
رئیس اتحادیه بار فروشان میدان مرکزی میوه و تره‌بار اضافه کرد: نوبت فعالیت میدان تره‌بار باعث شد تا ۲۰ هزار تردد روزانه به یک سوم کاهش پیدا کند.
 
وی افزود: ما در دوران شیوع ویروس کرونا از نهاد‌های مختلفی اعم از آتش‌نشانی و سپاه پاسداران و مرکز بهداشت و بسیج کمک خواستیم و در هفته حداقل ۳ روز تمام ۴۰۰ هکتار را ضدعفونی کردیم.
 
مصطفی دارایی‌نژاد توضیح داد: تمام خودرو‌های ورودی به میدان تره‌بار قبل از ورود ضدعفونی می‌شود.
 
وی با اشاره به این که تمام حجره‌های میدان تره‌بار با همکاری صاحب حجره ضدعفونی می‌شوند، تصریح کرد: میدان تره‌بار از نقاط مختلف کشور متقاضی دارد و در طول روز راننده‌ها از شهرستان‌های مختلف به این میدان مراجعه می‌کنند.
 
رئیس اتحادیه بار فروشان میدان مرکزی میوه و تره‌بار افزود: در حال حاضر تمام بخش‌های میدان تره‌بار ضدعفونی می‌شوند.
 
وی ادامه داد: در روز‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا ما در تمام ورودی‌های میدان تره‌بار به مشتریان و متقاضیان ماسک می‌دادیم و تمام افراد با ماسک در داخل میدان فعالیت می‌کردند.
 
رئیس اتحادیه بار فروشان میدان مرکزی میوه و تره‌بار با بیان این که میدان تره‌بار تعطیلی ندارد، عنوان کرد: اگر تره‌بار تعطیل شود، خانواده‌ها در تامین مواد غذایی به مشکل می‌خورند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: