جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 خرداد 1399     
هواشناسی اعلام کرد
جوی نسبتا آرام در بیشتر مناطق

 به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز،کارشناس هواشناسی: پیش بینی می‌شود امروز جو نسبتا آرامی را در بیشترین نقاط کشور داشته باشیم.

امیرسرکرده افزود: آنچه امروز بیشتر به چشم می‌آید، ​ وزش باد‌های جنوبی در سواحل دریای خزر مانند گیلان، مازندران و گلستان و حتی اردبیل است که باعث افزایش دما می‌شود.
 
وی اضافه کرد: البته این افزایش دما دو روزی هست که اتفاق افتاده است و امروز هم همچنان شاهد تداوم همین شرایط هستیم.
 
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دیروز دمای ساری و گرگان به ۳۹ و ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر هم رسید و امروز مشابه ان را در سواحل دریای خزر خواهیم داشت، ​، اما این وضع اصلا پایدار نیست.
 
آقای سرکرده گفت: پیش بینی می‌شود که از عصر امروز دمای هوا در سواحل دریای خزر حدود ۱۰ درجه کاهش یابد.
وی افزود: در نواحی شمالی غرب کشور پیش بینی می‌شود که بارش‌های خیلی پراکنده و خفیفی رخ دهد و در استان‌های آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، ​در سواحل دریای خزر و بیشتر در نواحی غربی استان مازندران در دو روز آینده بارش‌های خیلی پراکنده و خفیف خواهیم داشت.
 
کارشناس سازمان هواشناسی همچنین گفت: در جنوب استان سیستان و بلوچستان و شرق استان هرمزگان در بشاگرد، ​ فردا بعد از ظهر بارش‌های خفیف و پراکنده رخ خواهد داد، ​ ضمن اینکه در استان‌های واقع در حاشیه زاگرس مرکزی از جمله چهار محال و بختیاری، ​ کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان، بارش‌های خفیف همراه با رگبار و رعد و برق خواهیم داشت.
 
وی اضافه کرد: البته بارش‌ها در همه استان‌های یاد شده یکنواخت نخواهد بود و مثلا مناطق غربی استان اصفهان بیشتر از سایر نواحی آن بارش خواهد داشت.
 
سرکرده گفت: پیش بینی می‌شود دمای هوای تهران امروز به حدود ۳۳ درجه سانتیگراد بالای صفر هم برسد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: