جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 9 ارديبهشت 1399     
مشکل بیمه رانندگان اتوبوس برطرف می‌شود

 به گزارش حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران : پرداخت ۴ درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور از حقوق بدیهی کارگران این شرکت است و حق بیمه رانندگان بازنشسته اردیبهشت واریز می‌شود.

محمود ترفع افزود: عمده کارگران این شرکت در مشاغل سخت و زیان آور مشغول به کار هستند که مطابق قانون، باید ۴ درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور به هنگام بازنشستگی به مأخذ قانونی سازمان تامین اجتماعی برایشان واریز شود.
 
وی ادامه داد: واجدین شرایط بازنشستگی که در نیمه دوم سال ۹۸ نامه پایان کاریشان از سازمان تامین اجتماعی وصول شده است، روز بیست و هفتم اسفند احکام بازنشستگی شان صادر و ضمن واریز حقوقشان، بنا بر پیگیری‌های به عمل آمده و با لحاظ کردن این موضوع که کمبود منابع مالی، امری است که اکثر شرکت‌ها اعم از دولتی، عمومی و خصوصی را با چالش رو به رو ساخته، ۴ درصد حق بیمه کارگران در اردیبهشت واریز می‌شود.
 
ترفع با اشاره به فعالیت افراد بازنشسته و شاغل این شرکت که در شرایط دشوار و سخت موجود ناشی از شیوع بیماری کرونا مشغول فعالیت‌اند، گفت: این افراد در شرایطی که کرونا بر تمامی ابعاد زندگی اجتماعی و اقتصادی عموم افراد جامعه اثر گذاشته، فداکارانه نسبت به خدمات رسانی به شهروندان مشغول‌اند و امیدواریم تا جای ممکن بتوان قدردان خدمات خستگی ناپذیر و زحمات شبانه روزی همکاران خود باشیم.
 
چندی پیش تعدادی از رانندگان بازنشسته شرکت واحد اتوبوسرانی به دلیل پرداخت نشدن حق بیمه ۴ درصد مشاغل سخت و زیان‌آور مقابل معاونت مالی اداری شهرداری تهران تجمع کرده بودند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: