جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 ارديبهشت 1399     
مهاجرت به آمریکا تا ۶۰ روز ممنوع است

خبرگزاری تسنیم : به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه در کنفرانس خبری خود در کاخ سفید گفت که مهاجرت به آمریکا تا ۶۰ روز ممنوع است.

ترامپ اعلام کرد که طرح ممنوعیت موقت مهاجرت به آمریکا چهارشنبه به امضا خواهد رسید و در این طرح استثنا‌هایی برای برخی موارد وجود دارد.

مهاجرت به آمریکا تا ۶۰ روز ممنوع است

وی تاکید کرد که این طرح تنها شامل افرادی می‌شود که به دنبال اقامت دائم یا گرین کارت هستند و افرادی را که موقتا به آمریکا سفر می‌کنند، شامل نمی‌شود.

رییس‌جمهور آمریکا در ادامه تصریح کرد: ۲۰ ایالت آمریکا در حال برنامه‌ریزی برای بازگشایی اقتصادی در پی شیوع کرونا هستند.

ترامپ اظهار داشت که سازمان غذا و داروی آمریکا برای کیت آزمایش خانگی مجوز صادر کرده است و قرار است این کیت‌ها در هفته‌های آینده با تجویز پزشکان به دست مصرف‌کنندگان برسد.

در جدیدترین آمار رسمی تلفات ویروس کرونا در آمریکا آمده که تعداد قربانیان ویروس کرونا در این کشور از مرز ۴۷ هزار نفر عبور کرده و تعداد مبتلایان نیز به بیش از ۸۰۰ هزار نفر رسیده است.

ترامپ همچنین در پاسخ به سوالی درباره شرایط جسمانی «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی گفت که تاکنون گزارش‌های موثقی درباره بیمار شدن او منتشر نشده است.

برخی رسانه‌های آمریکایی به نقل از منابع آمریکایی گزارش دادند که وضعیت جسمانی «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی بعد از انجام عمل جراحی قلب وخیم است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: