جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 1 ارديبهشت 1399     
پایان محدودیت‌های ترافیکی طرح فاصله گذاری اجتماعی

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: محدودیت‌های ترافیکی طرح فاصله گذاری اجتماعی از امروز پاپان یافت و تردد در سطح کشور بصورت عادی جریان دارد.

سردار سیدکمال هادیانفر ضمن قدردانی از آحاد مردم به واسطه همکاری صمیمانه شان با پلیس راهنمایی و رانندگی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، اظهار داشت: اجرای محدودیت‌های ترافیکی که از ۸ فروردین آغاز شده بود، تأثیر چشمگیری در کاهش و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از خود برجای گذاشت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: از همه همکارانم و خانواده‌های آنان که صبورانه در اجرای این طرح به صورت شبانه روزی تلاش کردند و این اقدام آن‌ها در حفظ سلامتی مردم تأثیر بسزایی داشت، تشکر می‌کنم.

رئیس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: طی این مدت از روش‌های ارشادی و توصیه‌ای برای اجرای محدودیت‌های ترافیکی استفاده شد، مگر در موارد خاص که از روی ناچاری، ضمانت‌های اجرایی را اعمال کردیم.

سردار هادیانفر ادامه داد: با توجه به اینکه شرایط هنوز کاملاً عادی نشده است، به هموطنان عزیز توصیه می‌کنم از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

سردار هادیانفر به شهروندان توصیه کرد: با احتیاط کامل رانندگی کنند و از چهار تخلف عمده سرعت و سبقت غیرمجاز، بی توجهی به جلو، رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی که عامل حدود ۸۰ درصد تصادفات است، پرهیز کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: