جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 27 فروردين 1399     
جلسه نتانیاهو و گانتز بی‌نتیجه ماند

 ایسنا نوشت: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در وضعیت فعلی دانش آموزان همچنان در شرایط مبهم و نامعلوم آموزشی به سر می برند، خواستار تعیین تکلیف هرچه سریعتر وضعیت مدارس شد.

سیده فاطمه حسینی با اشاره به وضعیت تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا و آموزش مجازی دانش آموزان گفت: تجربه دوماه اخیر و آموزش دانش آموزان بر پایه فضای مجازی نشان داده که نمی توان آموزش را تنها در این فضا متمرکز کرد و دانش آموزان نیازمند حضور در مدارس و کلاس های درس هستند.
 
حسینی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی امکان حضور دانش آموزان در مدارس وجود ندارد و تلاش برای تعطیل نشدن آموزش علیرغم تعطیلی مدارس اقدامی قابل تقدیر است، در عین حال گفت: شاید آموزش مجازی در دو ماه اخیر مثبت بوده باشد اما تداوم آن نیازمند بررسی های بیشتر و توجه به تجارب جهانی در این زمینه است.
 
این عضو فراکسیون زنان مجلس با تاکید بر اینکه دسترسی همه دانش آموزان در سراسر کشور چه به لحاظ سخت افزاری و همچنین نرم افزاری برای بهره گیری از آموزش مجازی میسر نیست، تاکید کرد: دانش آموزان مناطق محروم و عشایری و حتی در بسیاری از کلان شهرها ازجمله تهران این مشکل وجود دارد و صرفا نمی توان بر آموزش مجازی تکیه کرد.
 
نماینده تهران تاکید کرد: با توجه به آنکه حدود دو ماه تا پایان سال تحصیلی باقی مانده است، وزارت آموزش و پرورش هرچه سریعتر سناریوهای مدنظر برای تعیین تکلیف سال تحصیلی ۹۹-۹۸ را مورد ارزیابی قرار داده و تکلیف نهایی این سال تحصیلی را برای دانش آموزان و خانواده هایشان تعیین و تشریح کند.
 
حسینی با بیان اینکه در وضعیت فعلی دانش آموزان همچنان در شرایط مبهم و نامعلوم آموزشی به سر می برند، گفت: از یک سو نمی توان تا خرداد ماه منتظر ماند و پس از آن تصمیم گیری کرد و از سوی دیگر نیز نمی توان با صرف آموزش های مجازی در این دوره، سال تحصیلی را به پایان برد.
 
این نماینده مجلس ضمن انتقاد از صدا و سیما درباره کم کیفیت بودن برنامه های آموزشی تلویزیونی دانش آموزان، تاکید کرد: کمترین انتظار از وزارتخانه آموزش و پرورش در روزهای مانده به پایان سال تحصیلی، تعیین تکلیف وضعیت آموزشی دانش آموزان در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ و همچنین نحوه برگزاری امتحانات و کنکور است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: