جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 فروردين 1399     
تعیین تکلیف هزینه سرویس مدارس

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: بر اساس قرارداد‌های منعقدشده هزینه سرویس مدارس، باید مطابق با مصوبات کار گروه ماده ۱۸ هرشهر تعیین تکلیف شود.

مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور درباره هزینه بازگشت سرویس مدارس به والدین گفت: بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته مابین والدین، آموزش و پرورش و شرکت‌های ارائه خدمات سرویس مدارس باید نسبت به تعیین تکلیف هزینه‌های سرویس مدارس در کارگروه ماده ۱۸ هر شهر اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی ادامه داد: کارگروهی با عنوان ماده ۱۸ متشکل از نماینده آموزش و پرورش، شهرداری و شورای شهر تشکیل می‌شود و بر اساس قرارداد منعقد شده بررسی‌های لازم صورت می‌گیرد و هزینه سرویس مدارس به والدین عودت و یا تعین تکلیف داده خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور بیان داشت: یکسری از مدارس هزینه سرویس مدارس را قبل از پایان سال تحصیلی به صورت کامل دریافت کردند در صورتی که سال تحصیلی تداوم پیدا کند باید ماه‌های بیشتری سرویس مدارس ادامه یابد و این موضوع نیز تابع قرارداد فیمابین شرکت‌ها و والدین است.

وی تاکید کرد: در هر صورت بر اساس کارگروه ماده ۱۸ باید در این خصوص تعیین تکلیف صورت بگیرد.

ضامنی افزود: قرارداد‌های سرویس مدارس برای تمامی شهر‌ها یکی است، ولی ممکن است به دلیل شرایط منطقه‌ای و محله‌ای بعضی از موارد را به توافق در این قرارداد قید کرده باشند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: