جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 17 فروردين 1399     
کمک رسانی شهرداری منطقه 13 به بیمارستان ها برای عبور از بحران کرونا

  به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، در راستای یاری رساندن به مدافعان سلامت و همکاری با بیمارستان ها برای عبور از بحران ، شهرداری منطقه 13 ضمن ضد عفونی محوطه بیمارستان ها ، نسبت به اهدای اقلام بهداشتی به کادر درمان این بیمارستان ها اقدام کرد.

مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه  ضمن تاکید بر مشارکت همه نهاد های تاثیر گذار برای عبور از بحران شیوع کرونا گفت : شهرداری منطقه 13 نیز به سهم خود و با استفاده از ظرفیت به یاری کادر درمانی که با  از خودگذشتکی به شهروندان خدمت می کنند شتافته و برای حفاظت از سلامت شهروندان گام برداشته است.
 
او افزود :با عنایت به تدبیر شهردار تهران و معاون امور  اجتماعی و فرهنگی ایشان مبنی بر اهدای پک بهداشتی و درمانی بیمارستان های منتخب دولتی و بر اساس نیاز سنجی به عمل آمده از بیمارستان بوعلی منطقه 13 ، تعداد 1133 عدد ماسک n95 و 245 عدد شیلد تقدیم کادر درمانی شد.
 
شهردار منطقه 13با اشاره به اولویت این منطقه برای ضد عفونی محدوده افزود: علاوه بر اقدامات مستمر صورت گرفته ، بیمارستان بوعلی نیز برای مقابله با شیوع کرونا به صورت کامل گند زدایی و پاکسازی شد.
 
اوبا اشاره به ابراز رضایت مسئولین بیمارستانی اظهار داشت : دکتر کریمی ، جانشین بیمارستان بوعلی از دکتر حناچی ، شهردار تهران و عوامل شهرداری منطقه 13 در راستای ضد عفونی و گند زدایی محوطه بیمارستان بوعلی و اهدای اقلام بهداشتی و حفاظت فردی از جمله ماسک و شیلد صورت به کادر درمانی بیمارستان بو علی در راستای مقابله با کرونا قدردانی کردند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: