جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 23 بهمن 1398     
مديرعامل شركت مترو خبر داد
راه‌اندازى ايستگاه متروى كيان شهر با رعايت استانداردهاى لازم

  به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،على امام از افتتاح و بهره‌بردارى ايستگاه متروى كيان شهر در روزهاى آينده خبر داد و تاكيد كرد: در راه‌اندازى اين ايستگاه تمامى استانداردها رعايت و تجهيزات لازم نصب شده است.

على امام مدیرعامل این شرکت با اعلام خبر افتتاح ایستگاه کیان شهر در بخش جنوبى خط ۶ متروى تهران در روزهاى آينده تاکید کرد: در ساخت و بهره‌بردارى از این ایستگاه تمام موارد ایمنى و استانداردهاى لازم در حوزه ساخت و تجهیزات به کار رفته است.
 
او با بیان اینکه ايستگاه كيان شهر با هزينه‌كرد يك هزار و 500 ميليارد ريال ساخته شده است، گفت: زیربناى اين ايستگاه بیش از ۱۰ هزار مترمربع بوده و برای تردد افراد کم‌توان مناسب‌سازى شده است.
 
امام اضافه كرد: برای ورودى ایستگاه كيان شهر نمایى متفاوت، اقتباس از یک کشتى طراحى و اجرا شده است.
 
مدیرعامل شرکت مترو با اشاره به اینکه سیستم سیگنالینگ، سیستم‌هاى تهویه تونلى و ایستگاهى و شفت‌هاى ميان تونلى براى این ايستگاه نصب و راه‌اندازى شده، تاکید کرد: خوشبختانه تمامى این موارد با بهره‌گیرى از توان مهندسان ایرانى انجام شده است.
 
امام با اشاره به دیگر استانداردهاى به کار رفته در این ایستگاه خاطرنشان كرد: تعبيه مسیر سبز در موارد بحرانى، پله‌هاى اضطرارى و سيستم اعلام و اطفاى حريق از جمله مواردى است كه جهت شرايط اضطرارى براى اين ايستگاه تامين شده است.
 
على امام مدیرعامل شرکت مترو با اشاره به راه‌اندازى ۶ دستگاه پله‌برقى در ایستگاه متروى كيان شهر اضافه کرد: اقدامات مربوط به نصب و راه‌اندازى آسانسورها در حال اجرا است. اما در صورت عدم بهره‌بردارى از آنها در روز افتتاح، با توجه به اين كه بهره‌بردارى از يك ايستگاه را به اين دليل نمى‌توانيم به تعويق بياندازيم، طبق وعده‌اى كه همواره به شهروندان محترم داده‌ايم، نهايتاً تا 3 ماه پس از افتتاح، آسانسورهاى ايستگاه كيان شهر نيز به بهره‌بردارى خواهد رسيد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: