جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 15 بهمن 1398     
آذین بندی معابر منطقه 5 در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 از اعلام آمادگی این منطقه برای استقبال از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.

 رضا علی زمانی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 5 گفت : هم زمان با آغاز دهه فجر بیش از پنجاه هزار متر ریسه های پرچمی ایران و الوان در معابر و خیابان های این منطقه برافراشته و تعداد 40 تخته بنر با مضامین انقلاب چاپ و نصب شد .
 
معاون شهردار از اجرای طرح رسیدگی ویژه در طول مسیر راهپیمایی خبر داد و گفت : بیش از سی هزار متر مربع داربست های امنیتی و حفاظتی در محور های راهپیمایی اجرا شده است .
 
وی گفت : اهتزار دو پرچم پایه بلند و نصب بیش از 180 تخته پرچم های رنگی دهه فجر نیز در دستور کار این معاونت قرار دارد. معاون خدمات شهری از اجرای عملیات ویژه نگهداشت و نظافت در این ایام خبر داد و گفت : رفت و روب معابر و شستشوی جداول ، مخازن ، گاردیل ها و سرویس های بهداشتی ، ایمن سازی درب منهول ها ، حذف زوائد فیزیکی و پاکسازی جداره های شهری از دیگر اقدامات صورت گرفته در این زمینه است .
 
وی مسیرهای راهپیمایی را محدوده مرزداران تا میدان آزادی و محور آزادی ابتدای اتوبان لشگری تا تقاطع خیابان رحمانی عنوان کرد و گفت : معاونت خدمات شهری و محیط زیست اقدامات اجرایی و وظایف محوله خود را در مسیرهای تعیین شده برنامه ریزی و اجرا می کند .



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: