جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 15 بهمن 1398     
مديرعامل شركت مترو خبر داد
بازگشايي آسانسورهاي 2 ايستگاه بسيج و محمديه

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، علي امام از بازگشايي دوباره آسانسورهاي 2 ايستگاه بسيج و محمديه در خط 7 متروي تهران خبر داد و تاكيد كرد: با رفع اختلاف بين پيمانكار و مجموعه بهره‌بردار، آسانسورهاي اين 2 ايستگاه هم‌اكنون آماده خدمت‌رساني به شهروندان است.

علی امام مدیرعامل این شرکت از فعال شدن دوباره آسانسورهای 2 ایستگاه بسیج و محمدیه در خط ۷ متروي تهران خبر داد و عنوان کرد: آسانسورهای این 2 ايستگاه بر اساس وعده‌ای که به شهروندان داده بودیم طبق موعد مقرر یعنی 3 ماه پس از بهره‌برداری راه‌اندازی شد.
 
وی در ادامه عنوان كرد: اما متاسفانه اختلاف بین پیمانکار و مجموعه بهره‌برداری مترو منجر به خاموش شدن این آسانسورها شده بود.
 
علی امام با اشاره به تذکری که عضو هیئت رئیسه شورای اسلامي شهر تهران زهرا نژادبهرام در صد و نود و پنجمین جلسه اين شورا، نسبت به راه‌اندازی نشدن آسانسورهای این 2 ایستگاه ارائه داده بود، تاکید کرد: متاسفانه هنگام بازدید این عضو محترم شورای شهر از ایستگاه‌های بسیج و محمدیه برخی حواشی و اختلاف‌ها بین پیمانکار و شرکت بهره‌برداری مترو منجر به توقف آسانسورها شده بود و اکنون با برطرف شدن اختلاف بین دو مجموعه مذكور آسانسورهای ایستگاه بسیج و محمدیه آماده ارائه خدمت به شهروندان به ویژه افراد عزيز کم‌توان و معلول است .
 
امام در پایان تاکید کرد: ما همواره به وعده‌های خود به شهروندان پایبند هستیم و تمام تلاش خود را به كار مي‌گيريم تا تجهیزات ایستگاهی به منظور رفاه بیشتر شهروندان بر اساس استانداردهای لازم تهیه و به شرکت بهره‌برداری مترو طبق موعد مقرر تحویل شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: