جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 14 بهمن 1398     
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران:
اجرای ۸۳ درصد از پروژه استاد معین در دوره مدیریت شهری فعلی

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از اجرای 83 درصد از پروژه استاد معین در دوره مدیریت شهری فعلی خبر داد. 

صفا صبوری دیلمی با بیان اینکه تونل-زیرگذر خیابان‌های استاد معین و آزادی اولین تونل و زیرگذری است که یک سوم مساحت آن به عابر پیاده و دوچرخه سواران اختصاص داده شده، عنوان کرد: ایستگاه اتوبوس خط ویژه در بالای این تونل قرار دارد و پل عابر پیاده‌ای هم در بالای ایستگاه اتوبوس پیش بینی شد. این پل عابر پیاده باید جمع آوری شود تا شهروندان با فاصله ارتفاعی کم تر از پیاده‌روهای خیابان آزادی و ایستگاه اتوبوس خط ویژه وارد طبقه بالایی تونل شوند؛ سپس به صورت ایمن و ایزوله شده در تونل عبور کنند.
 
به گفته معاون فنی و عمران شهرداری تهران؛ تونل-زیرگذر خیابان‌های استاد معین و آزادی اولین تونلی است که شهروندان و خودروها به صورت همزمان می‌توانند از آن استفاده کنند.
 
صبوری دیلمی در‌مورد ساخت این پروژه توضیح داد: این تونل توسط مدیریت شهری گذشته در سال ۱۳۹۳ شروع و سال ۱۳۹۵ به علت مخالفت پلیس راهنمایی و رانندگی با نقشه طراحی شده متوقف شد. مدیریت شهری فعلی این پروژه را در سال ۱۳۹۶مورد بازنگری و طراحی مجدد قرار داد. در مرداد سال ۱۳۹۷ طراحی اصلی آماده و به پیمانکار بابت اجرا ابلاغ شد. از مرداد ماه سال گذشته تا بهمن ماه سال ۱۳۹۸ این پروژه تکمیل شد؛ یعنی بیش از یک سال و نیم بخش اعظم پروژه به پایان رسید.
 
معاون فنی و عمران شهرداری تهران اظهار کرد: مدیریت شهری گذشته ۱۶.۷ درصد از ‌پروژه تونل-زیرگذر خیابان‌های استاد معین و آزادی را انجام داد و باقی آن را مدیریت شهری فعلی به سرانجام رساند. 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: