جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 13 بهمن 1398     
گرامیداشت چهل و یکمین بهار فجر انقلاب اسلامی در متروی تهران

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، ویژه برنامه‌های فرهنگی دهه فجر انقلاب اسلامی در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران برگزار می‌شود.

به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران برگزار می‌شود.این برنامه‌ها به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و به منظور گرامیداشت ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
 
به همین منظور و جهت ایجاد فضای بصری مناسب با این ایام، مسافران هنگام تردد از گذرگاه‌های فرهنگی مترو به تماشای نمایشگاه‌های عکس و پوستر "خاطرات ماندگار"، "کاریکاتور پهلوی"، "آمریکا در کلام امام و رهبری" و "انقلابی گری" دعوت می‌شوند. همچنین تصاویر خاطره انگیز روزهای انقلاب اسلامی در قالب طرح‌های گرافیکی با عنوان "خاطرات ماندگار" بر روی سکوی ایستگاه‌های منتخب مترو نقش می‌بندد. 
 
همچنين به مناسبت اين ايام فرخنده و با هدف ترويج بیشتر فرهنگ مطالعه و افزايش آگاهي و شناخت مسافران شهر زيرزميني از انقلاب اسلامي ایران طرح اهداي كتاب با مشاركت و همكاري توليت آستان مقدس امام خميني (ره) در ايستگاه هاي شهرري، امام خميني (ره) و حرم مطهر امام خميني (ره) از ۱۲ الي ۲۰ بهمن ماه سال جاری برگزار مي شود.
 
به مناسبت چهل و يكمين سالگردپيروزي انقلاب اسلامی مجموعه برنامه هنري نيز در ايستگاه هاي منتخب متروي تهران برگزار مي شود. گروه‌هاي هنري و نمايشي با اجراي نمايش‌هاي خياباني در سطح ايستگاه‌هاي مترو روايت‌گر خاطرات انقلاب و مفاهيم آن مي باشند. مسافران مترو در ايستگاه هاي كرج، ارم سبز و تهران(صادقيه) از ۱۲ الي ۲۰ بهمن ماه به تماشاي اين برنامه هنري دعوت مي شوند. همچنين از ۱۳ الي ۱۵ بهمن ماه گروه‌هاي همخواني و سرود به اجراي قطعات انقلابي و خاطره‌انگيز روزهاي انقلاب در ايستگاه ميدان شهدا مي پردازند.
 
معاونت فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري متروي تهران با ويژه برنامه "مدرسه انقلاب" در روز ۲۲ بهمن و مصادف با سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ایران ميزبان مردم در مسير راهپيمايي مي باشد. در اين ويژه برنامه كه با همكاري و مشاركت شبكه اميد برگزار مي‌شود، علاوه بر برپايي غرفه‌هاي فرهنگي و ورزشي با اجراي برنامه‌هاي متنوعي مانند سرود و موسيقي، مسابقه و نيز اهداي جايزه به برندگان پويش قهرمان زندگي من پذيراي مردم هميشه در صحنه خواهد بود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: