جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 13 بهمن 1398     
فـضاسازی میادین، معابر و ساختمان های قلب پایتخت به مناسبت ایام دهه مبارک فجر

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 6 گفت: در آستانه فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه مبارک فجر، قلب پایتخت  با آذین بندی و نورپردازی آماده استقبال از این ایام می شود.

علیرضا علی بخشی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 6،  با اعلام این خبر افزود: در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این منطقه اقدام به شستشو و پاکسازی معابر و المانهای شهری،آذین بندی و نورپردازی در سطح منطقه نمود.
 
وی تصریح کرد: اداره زیباسازی این منطقه میادین ،معابر و ساختمانهای شهرداری منطقه و بخشی از  مسیرهای  راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در منطقه6 را به صورت ویژه آذین بندی نموده است.
 
به گفته علی بخشی 15000متر ریسه پرچمی جمهوری، 80 تخته پرچم ایران و الوان،تعداد ۴۰ مورد طاق نصرت،روشنایی کلیه نورپردازیها و  ریسه ها ی نوری به مناسبت دهه فجر در سطح منطقه نصب و راه اندازی شده اند.
 
وی خاطرنشان کرد: حدود ۱۱۰۰مترمربع چاپ و اکران بنر در سطح منطقه از دیگر اقدامات اداره زیباسازی به مناسبت ایام دهه فجر بوده است و  در برنامه کاری روز یوم الله ۲۲بهمن قرار دارد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: