جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 اسفند 1393     
منطقه 21 با خط سفید به استقبال بهار می رود

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 21 از آغاز فعالیت ستاد استقبال از بهار با محوریت کمپین "آسمان آبی ، زمین پاک" و "خط سفید" خبر داد .

غلامحسین سلمانی با اعلام این خبر گفت : محور برنامه های پیش بینی شده در طرح استقبال از بهار ، اجرای طرح کمپین آسمان آبی ، زمین پاک و خط سفید است.

وی افزود : این معاونت به منظور خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان و افزایش رضایتمندی آنها در ایام نوروز اقدامات مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است .

سلمانی اظهار داشت : از جمله موضوعات در دست انجام معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 در آستانه سال جدید می توان به مرمت و بازسازی سرپناه ایستگاه های اتوبوس و گاردریل بزرگراه ها ، ساماندهی چراغ های راهنمایی و رانندگی در 14 تقاطع ، اجرای خط کشی های سطح معابر ، نصب تابلوها و علائم ترافیکی در بزرگراهها و انجام اصلاحات هندسی جهت ایمن سازی سطح معابر منطقه اشاره کرد.

لازم به ذکر است معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای پروژه خط سفید عنوان نمود : با توجه به تأکید شهردار تهران جهت اجرای طرح نمادسازی خط سفید ، این معاونت نیز در آستانه سال جدید و طرح استقبال از بهار ، مواردی از قبیل : خط کشی خط ایست تقاطع های بلوار شیشه مینا ، بلوار لاله و بلوار گلها ، تراش آسفالت بلوار یاس و همچنین نصب دوربین ثبت تخلفات در بلوار گلها را در دستور کار خود داد .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: