جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 7 بهمن 1398     
پایانه اقماری علم و صنعت صبح فردا، آغاز بکار خواهد کرد

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، نخستین پایانه اقماری پایتخت «علم و صنعت» با هدف دسترسی آسان مسافر به پایانه و استفاده از اتوبوس های بین شهری صبح فردا، 8 بهمن ماه با حضور سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیر عامل سازمان پایانه ها و پارک سوارها به بهره برداری خواهد رسید.

«امیر حسین صدیقی» با بیان اینکه نخستین پایانه اقماری شهر تهران با هدف دسترسی آسان مسافران به پایانه و استفاده از اتوبوس بین شهری و کاهش تقاضای سفرهای درون شهری راه اندازی شده است گفت: این پایانه بصورت پایلوت از حدود 40 روز گذشته مورد بهره برداری قرار گرفته تا نتایج و دستاوردهای آن بررسی شود.
 
مدیر عامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهر تهران تصریح کرد: این پایانه احداث شد تا بخشی از سفرها را پوشش دهد و مسافران مجبور نباشند مسافت زیادی را برای آغاز سفر تا پایانه‌ های غرب، شرق و جنوب طی کنند .
 
وی گفت: در کنار این مهم، بحث استفاده از تکنولوژی مدرن و ارائه‌ی خدمات مطلوب به مسافران بین شهری از دیگر اهداف راه اندازی پایانه اقماری « علم و صنعت » است.
 
صدیقی با بیان اینکه پایانه های اقماری ، پایانه های کوچک و محلی هستند که حرکت اتوبوس بین شهری از آن محل و با زمان توقف کوتاه امکانپذیر است اظهار داشت: کاهش تقاضای سفرهای درون شهری، کاهش آلودگی هوا و صوت، کاهش هزینه حمل و نقل از جمله مزایای احداث این گونه پایانه ها است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: