جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 7 بهمن 1398     
انتشار مجموعه پادکست‌های «مترو بانگ»

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مهدي خداپرست به انتشار مجموعه پادکست‌های «مترو بانگ» با هدف سهولت در دسترسي شهروندان تهراني از آخرين اخبار و اقدامات شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو) خبر داد.

مهدی خداپرست مدیر روابط عمومي و امور بين‌الملل شركت مترو با اعلام خبر انتشار مجموعه پادکست‌های صوتی «مترو بانگ» عنوان کرد: هدف از انتشار اين پادکست‌ها اطلاع‌رسانی در خصوص آخرین اخبار و اقدامات شرکت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو) به صورت صوتي است.
 
خداپرست با ابراز امیدواری نسبت به اینکه این اقدام بتواند در اطلاع‌رساني و افزایش آگاهی شهروندان تهرانی از خدمات و اقدامات شرکت متروی تهران اثرگذار باشد، گفت: تغییرات دنیای امروز ایجاب می‌‌کند روابط عمومی‌ها همراه با خواست و ذائقه عمومی اخبار را به اطلاع مخاطبين برسانند.
 
مدیر روابط عمومی شرکت مترو ادامه داد: شتاب زندگی امروزی يكي از این تغییرات است و انتشار اخبار در قالب پادکست‌های صوتی این امکان را به شهروندان می‌دهد که در هر محیطی که بخواهند به اخبار و اطلاعات دست یابند.
 
خداپرست ابراز امیدواری کرد افزایش آگاهی از خدمات و اقدامات شرکت مترو منجر به مطالبه‌گری هر چه بيشتر شهروندان از افراد اثرگذار در صنعت ساخت مترو، براي تحقق پوشش کامل ریلی در پایتخت مي‌شود.
 
مدير روابط عمومي شركت مترو در پایان اعلام كرد: شهروندان تهراني مي‌توانند با مراجعه به سايت‌هاي معتبر پادكست فارسي از جمله شنوتو به آدرس اينترنتي Shenoto.com/channel/metrobang و صفحه رسمي شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو) به آدرس www.metrogroup.tehran.ir به مجموعه پادكست‌هاي شركت مترو با عنوان " مترو بانگ" دسترسي داشته باشند.
 
گفتني است شهروندان تهراني مي‌توانند از طريق صفحه اينستاگرام شركت مترو به آدرس www.instagram.com/metrogrouptehran.ir و همچنين صفحه آپارات اين شركت به آدرس http://www.aparat.com/metrogroup به آخرين اخبار و اطلاعات صنعت ساخت مترو در پايتخت دسترسي داشته باشند.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: