جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 6 بهمن 1398     
اجرای طرح «مدرسه دوستدار شهر» در 24 مدرسه منطقه 15

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،طرح «مدرسه دوستدار شهر» در 24 مدرسه منطقه 15 به منظور فرهنگسازی کودکان و نوجوانان در مسئولیت پذیری و مشارکت آنان در اداره شهر، آغاز شد.

اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به اینکه این طرح گامی به سوی آموزش شهروند مسئولیت‌پذیر است، افزود: طرح «مدرسه دوستدار شهر» در 20 مدرسه متوسطه مجری طرح شهردار مدرسه و 4 مدرسه ابتدایی مجری طرح همیار شهر آغاز شده و تا 15 اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.
 
به گفته وی، در این طرح دانش‌آموزان در چهار محور شامل آشنایی با حقوق و تکالیف شهروندی، محیط‌زیست و پسماند، حمل‌ونقل و ترافیک و ایمنی و مدیریت بحران آموزش می‌بینند.
 
مختاری با اشاره به اینکه این برنامه به همت اداره آموزشهای شهروندی اجرا می شود افزود: این طرح با هدف تقويت، انسجام و هماهنگي برنامه‌ها و فعاليت‌هاي فرهنگي-آموزشي برگزار می شود.
 
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه یادآور شد: نمایش فیلم، اعزام دانش‌آموزان به سینما، طرح آموزشی(ایمنی وآتش نشانی) برای دانش آموزان، برگزاری مانور آتش‌نشانی، كارگاه آموزشي براي اوليا و مربيان، برپایی مسابقه نويسندگي، برگزاري اردوهاي آموزشي، بازدید از مکان های دیدنی محله، اجرای مسابقه معرفي و نقد كتاب و برپایی مسابقه عكاسي از جمله برنامه های اجرایی در این طرح است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: