جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 9 دی 1398     
افزایش غلظت آلاینده‌های هوا در شهرهای صنعتی

 به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به این‌که کیفیت هوا امروز (9 دی‌ماه) در بیشتر شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور در حد ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد، در عین حال گفت: بارش پراکنده باران از فردا (10 دی‌ماه) بخش‌هایی از کشور را فرا می‌گیرد.

صادق ضیائیان ، با بیان این‌که امروز (9 دی‌ماه) در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است، اظهار کرد: با توجه به سکون نسبی هوا کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت در حد ناسالم برای گروه‌های حساس پیش‌بینی می‌شود.
 
وی ادامه داد: از اواخر وقت امروز در مناطقی از شمال غرب و غرب افزایش ابر و بارش پراکنده رخ می‌دهد همچنین طی روز سه‌شنبه (10 دی‌ماه) بارش پراکنده به تدریج بخش‌هایی از شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی و از اواخر وقت مناطقی از شمال شرق را در بر می‌گیرد.
 
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه روز چهارشنبه (11 دی‌ماه) در استان‌های واقع در نوار شرقی کشور، سواحل دریای خزر، برخی نقاط شمال غرب، ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: این وضعیت طی روز پنج‌شنبه (12 دی‌ماه) در دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی و نوار شرقی کشور تداوم دارد. همچنین طی روز جمعه (13 دی‌ماه) برای سواحل دریای خزر و استان اردبیل بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
 
ضیائیان در پایان درباره‌ وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (10 دی‌ماه) ابری، همراه با غبار صبحگاهی و گاهی بارش باران و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای سه و حداکثر دمای هشت درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (11 دی‌ماه) صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد و با حداقل دمای سه و حداکثر دمای 9 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: