جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 دی 1398     
همسرکُشی در توهمِ صدا‌های مرموز

شرق: مردی بعدازظهر سه‌شنبه ۲۶ آذر با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و گفت: پسرم همسرش را کشته است.

مأموران به محل قتل که طبقه چهارم ساختمانی در شمال تهران بود، رفتند و جسد زن ۳۷ ساله را در حالی یافتند که لباسی سرمه‌ای‌رنگ کنارش افتاده و بر اثر خفگی به قتل رسیده بود. پدرشوهر مقتول در تحقیقات اولیه به مأموران گفت: پسر و عروسم ۱۲ سال بود ازدواج کرده بودند و دو فرزند داشتند. اما از هفت ماه پیش دچار اختلاف‌هایی شده بودند و دعوا و درگیری داشتند.

پسرم می‌گفت: زنش در غذایش قرص می‌ریخته تا او را بکشد. امروز ظهر پسرم به خانه ما آمد، گریه کرد و گفت: زنش را کشته است. بعد هم بچه‌ها را به من داد و برای خرید سیگار بیرون رفت. به خانه آن‌ها در طبقه پایین رفتم و با جسد عروسم روبه‌رو شدم.

مأموران در پی این اظهارات در محل مستقر شدند و به محض اینکه مرد جوان وارد خانه شد، او را بازداشت کردند.

این در حالی بود که موضوع به ساسان غلامی بازپرس کشیک قتل تهران گزارش شده و او با حضور در محل تحقیقات را زیر نظر گرفته بود. متهم ۴۱ ساله در بازجویی اولیه گفت: مدتی بود فهمیده بودم همسرم قصد جانم را دارد و در غذایم دارو و سم می‌ریزد. همین باعث بروز اختلاف‌هایی میان ما شد و با شک و ترس غذا می‌خوردم. حتی این سوءظن‌ها باعث شده بود بی‌خوابی‌های شبانه به سرم بزند. شب قتل هم دوباره با هم درگیر شدیم و ساعت پنج صبح او را خفه کردم. با بیدارشدن بچه‌ها آن‌ها را به پدرم سپردم و به او گفتم زنم را کشته‌ام و بعد رفتم سیگار بخرم. وقتی دوباره به خانه آمدم پلیس مرا بازداشت کرد.

این مرد روز گذشته برای ادامه تحقیقات در دادسرای جنایی تهران حضور یافت و توضیحات بیشتری درباره قتل و انگیزه‌اش از قتل داد.

او گفت: مدتی بود صدا‌هایی می‌شنیدم و آن صدا‌ها به من می‌گفت: همسرم در غذای من دارو و سم می‌ریزد. حتی همسرم چند بار که به او گفتم چرا این کار را می‌کند قهر کرد و به خانه پدرش رفت و بعد از مدتی با میانجیگری بازگشت. او چند روز قبل دوباره به خانه بازگشته بود که او را کشتم. آن روز صبح بیدارش کردم و گفتم صدا‌ها به من می‌گویند تو در غذایم دارو ریختی، چرا این کار را می‌کنی؟ او به من گفت: دیوانه شده‌ای. من عصبانی شدم و او را کشتم. بعد از قتل دیگر صدا‌ها را نمی‌شنوم.

بنا بر این گزارش متهم از سوی بازپرس پرونده برای بررسی سلامت روان به پزشکی قانونی معرفی شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: