جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 اسفند 1393     
ادامه قهربیک‌زاده و به دام افتادن خرس!

تسنیم: تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال از ساعت 14:05 در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

*‌ در این تمرین هاشم بیک‌زاده، امیرحسین صادقی، یعقوب کریمی و کرار جاسم غایب بودند. بیک‌زاده به دلیل عدم پرداخت مطالباتش چند روزی است که در تمرینات شرکت نمی‌کند و به احتمال زیاد در دیدار دوستانه مقابل آلومینیوم اراک هم حاضر نخواهد شد.

* امیر قلعه‌نویی با لباس شخصی در تمرین حاضر شده و از روی نیمکت نظاره‌گر تمرین شاگردانش بود.

*‌ ظاهراً به برخی از بازیکنان گفته شده بود که ساعت تمرین 13:30 است به همین خاطر حنیف عمران‌زاده و رضا عنایتی زودتر از دیگر بازیکنان خود را به کمپ رسانده بودند اما در رختکن بسته بود و آنها مجبور شدند جلوی در رختکن نیم ساعت صبر کنند. رضا عنایتی از اینکه پشت در بسته مانده بود، ناراحت بود.

* پیش از اینکه تمرین آغار شود امیر قلعه‌نویی، خسروحیدری و دکتر ستوده با هم صحبت کردند.

* پیروزی روز گذشته پرسپولیس مقابل لخویای قطر در لیگ قهرمانان آسیا سوژه صحبت بازیکنان و کادر فنی استقلال بود.

*‌ بازیکنان ابتدا زیر نظر مربی بدنساز خود را گرم کردند و پس از آن بازی آقاوسط در دستور کارشان قرار گرفت. در بخش دیگر تمرین بازیکنان در یک چهارم زمین که با موانعی محصور شده بوده تمرینی بانشاط انجام دادند. هیجان این تمرین به قدری بالا بود که باعث خنده بازیکنان و حتی امیر قلعه‌نویی شده بود.

*‌در این بخش تمرینی میلاد فخر‌الدینی با سرعت زیاد از بین بازیکنان فرار می‌کرد که همین مسئله باعث شد تا بازیکنان به او لقب «فراری» را بدهند. همچنین خسرو حیدری، حنیف عمران‌زاده را مهار کرد و به شوخی گفت که یک خرس را گرفته‌ام!

* دو دستگاه اتوبوس در کمپ استقلال مستقر بودند تا پس از تمرین بازیکنان را به اراک ببرند. تیم فوتبال استقلال فردا در دیداری دوستانه از ساعت 15 به مصاف تیم آلومینیوم این شهر خواهد رفت.

* خسرو حیدری، امیرحسین صادقی و هاشم بیک‌زاده همراه تیم استقلال به اراک نمی‌روند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: