جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 اسفند 1393     
بکارگیری دستاوردهای کنفرانس مهندسی ترافیک در مدیریت ترافیک پایتخت

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز،عضو هیات علمی کنفرانس بین المللی ترافیک در آستانه برگزاري «چهاردهمين كنفرانس بين‌المللي مهندسي ترافيك» تاکید کرد: مطالعات و تحقیقات ارایه شده به کنفرانس باید با بررسي و مطالعه دقيق و نيز اجماع و هماهنگي كامل ميان تمام دستگاه‌هاي در حوزه حمل ونقل و ترافیک به اجرا درآید .

مهرداد تقی زاده با بیان اینکه برگزاري چنين همايش‌هايي مي‌تواند در راستاي اصلاح وضعيت كلان‌شهرها در حوزه حمل و نقل و ترافيك به هم‌افزايي منجر شود، گفت: با توجه به اینکه محورهای مختلفی در کنفرانس مورد بحث و تحلیل قرار می گیرد، فرصتی است که صاحب نظران و اساتید و دانشجویان این حوزه در بستری مناسب به تحقیق و بررسی موضوعات بپردازند و با مستندسازی تحقیقاتشان تجربیات خود را به دیگران منتقل می کنند .

وی با بیان اینکه كنفرانس بين‌المللي مهندسي ترافيك مي‌تواند در مديريت علمي ترافيك نقش مؤثري داشته باشد، گفت: اینکه اساتید برجسته ای از تمامی نقاط کشور و حتی سایر کشورها در این کنفرانس شرکت می کنند فرصتی را فراهم کرده تا تجربیات سایر شهرها در مدیریت ترافیک در اختیار همگان قرار گیرد. به طور قطع انتقال اطلاعات و تجربیات در حوزه مدیریت ترافیک می تواند بسیار تاثیر گذار باشد .

تقی زاده با تاکید بر اینکه مشروط بر اين که موارد مطروحه در اين كنفرانس می تواند به منظور بهبود وضعيت حمل و نقل و ايمني ترافيك مورد استفاده قرار گیرد، گفت: مسئولان این کنفرانس باید با بررسی مستندات و تحقیقات ارایه شده در این کنفرانس بکار گیری موفق آنها را مورد توجه قرار دهند .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: