جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 3 اسفند 1393     
بیش از 4میلیون سفر درون شهری در تهران توسط تاکسیرانان انجام می پذیرد

به گزارش شهرداری نیوز،جشنواره تاکسی رانان برتر با حضور جمعی از روسای ارگانهای مربوطه و جمعی از خبرنگاران در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.

این جشنواره بعد از تلاوت آیاتی از قرآن مجید ، با سخنرانی مهندس میثم مظفر مدیر عامل شرکت تاکسیرانی تهران شروع شد.

وی ابتدا با تشکر از حضور سردار حسینی (رئیس پلیس راهور ) و جناب آقای مهندس جعفر تشکری هاشمی (معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران) و همه مدیران عامل شرکت های خصوصی و عزیزان در ناوگان تاکسی رانی صحبت های خود را آغاز کردند .

وی در شروع سخنان خود گفت : این جشنواره دومین جشنواره تاکسی رانان برتر از شهر تهران است . ما به دنبال این هستیم که جشنواره تاکسی رانان برتر یک مدال افتخاری باشد برای تاکسی رانان عزیزی که در ناوگان تاکسی رانی چهره هستند .مدل رفتاری آنها کاملا متمایز با دیگر رانندگان است . امیدواریم بتوانیم یک ناوگان وارسته و حرفه ای و با رفتار استاندارد مناسب را در کل ناوگان شاهد باشیم.

به گفته وی تاکسی رانان نقش مهمی را در شهر تهران دارند . روزانه چهار و نیم میلیون نفر مسافر توسط این ناوگان جابه جا می شود.وی تاکید کرد که ما می دانیم شغل این عزیزان بسیار سخت و دشوار است ، زیرا بیشتر وقت آنها در آلودگی هوا ، در ترافیک و در یک محیط سربی به نام تاکسی می گذرد.

وی در خاتمه افزود ، ما در کنار وظیفه نظارت بر تخلف تاکسی رانان ، برخود واجب دانستیم تا تجلیلی به عمل آوریم از عزیزانی که به عنوان تاکسی رانان برتر انتخاب شده اند و این فرصت بهانه ای شد برای ما که به عنوان خدمتگذاران شما در عرصه مدیریت حمل و نقل در شهرداری تهران سپاسی داشته باشیم از شما عزیزانی که سفیران فرهنگی شهر هستید.

در ادامه این جشنواره سردار حسینی رئیس پلیس راهبر تهران بزرگ گفت : حدودا روزانه 17 تا 18 میلیون سفر درون شهری در تهران انجام می شود که بیش از 4 میلیون آن را تاکسی رانان انجام می دهند در واقع سهمی بالغ بر 23 درصد از جابه جایی های شهر تهران و از نظر وی در فرآیند ترافیک شهر تهران تاکسی رانان نقش بسیار مهمی را دارند .

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به طرح خط سفید گفت : طرح خط سفید از جمله  کارهای مهمی است که در حال انجام

می باشد. ما امیدواریم این راهبرد یک عملکرد کلیدی در مورد ترافیک شهر تهران باشد.به گفته وی اگر تمام رانندگان تاکسی بتوانند در بین خطوط سفید خیابان رانندگی کنند در نظام بخشی به ترافیک شهر نیز کمک شایانی کرده اند .

در آخر سردار حسینی خواستار این شدند که تمام مردم و ارگانهای مربوطه دست به دست هم دهند تا نظم در رانندگی شهر تهران برقرار شود تا بتوانند تهران را به عنوان منظم ترین و زیبا ترین شهر دنیا در حوزه ترافیک و کاهش تصادفات تبدیل کنند.

در خاتمه این جشنواره جناب حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، با تشکر از سازمان تاکسی رانی تهران ، جناب آقای میثم مظفر و همکاران محترمشان در سازمان شهرداری تهران برای برگذاری این جشنواره افزودند ، این نشست ادای احترامی است به محضر حضار محترم و نگاهی ویژه دارد به جامعه تاکسی رانان شهر تهران که یکی از مهم ترین خدمات اجتماعی را عهده دار هستند.

وی در خاتمه افزود: تشکر ویژه ای دارد از تلاش سازمان تاکسی رانی برای بیمه تکمیلی خدمات درمانی تاکسی رانان عزیز و خانواده های محترمشان. این اقدام را قدمی بلند و گامی موثر برای رضایت خداوند دانست.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: