جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 آذر 1398     
احداث دومین همراه سرای قلب پایتخت در محله جمشیدآباد

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه شش با تاکید بر ضرورت توسعه «همراه سرا» ها در قلب پایتخت، از احداث دومین همراه سرا در محله جمشید آباد و در ضلع شمالی بیمارستان امام خمینی (ره) خبر داد.

تورج فرهادی با بیان اینکه یکی از ویژگی های منطقه ۶ وجود بیمارستان های متعدد و ارائه خدمات درمانی به تمام مردم تهران و ایران است گفت: افراد بسیاری از شهرستان ها در مراکز درمانی قلب پایتخت حضور پیدا می کنند، که از لحاظ اسکان و امکانات رفاهی نیازمند خدمات هستند‌.
 
فرهادی ادامه داد: بسیاری از همراهان بیماران که از دیگر شهرها به تهران می آیند امکانات و شرایط مالی مناسب برای اسکان در هتل و مسافرخانه را ندارند و در خودروها و پیاده روها اسکان پیدا می کنند که این مسئله حاشیه هایی را به وجود می آورد.
 
وی تصریح کرد: همراه سرای جوادالائمه در نزدیکی بیمارستان امام خمینی(ره) یکی از این مکان هایی است که به صورت استیجاری در اختیار شهرداری قرار گرفته و همراهان بیماران در آن به صورت رایگان اسکان پیدا می کنند.
 
فرهادی با بیان اینکه شبانه ۱۲۰ نفر در این همراه سرا اسکان پیدا می کنند، اظهار داشت:باید تعداد همراه سراها را توسعه دهیم چرا که هنوز در اطراف بیمارستان های ما تعداد زیادی همراه بیمار هستند که ناچارند در خودروها یا پیاده روها اسکان پیدا کنند.
 
شهردار منطقه شش ادامه داد: بر همین اساس، شهرداری زمینی را در ضلع شمالی بیمارستان امام خمینی (ره) در اختیار خیرین قرار داده تا همراه سرای دوم در آن احداث و در اختیار شهر قرار گیرد.
 
شهردار منطقه شش با بیان اینکه تفاهم نامه مربوط به واگذاری زمین با حضور خیرین، معاون دانشگاه علوم پزشکی کشور و رییس بیمارستان امام خمینی(ره) منعقد شده است، یادآور شد: گودبرداری مربوط به احداث این بنا آغاز شده و تا اواسط سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
 
فرهادی ادامه داد: این یک کار عام المنفعه است و همراهان بیماران مهمانان ما در این شهر هستند و باید فضای مناسبی را در اختیارشان قرار دهیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: