جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 آذر 1398     
حناچی در حاشیه آیین بهره‌برداری از پروژه‌های منطقه ٢١ تاکید کرد
برنامه ریزی شهرداری تهران برای بهسازی فضاهای صنعتی متروکه

به گزارش تهرانی نیوز، شهردار تهران گفت: در شرایط سخت اقتصادی که در حال حاضر با آن رو به رو هستیم، روش های جدید تامین منابع همواره در دستورکار شورا و شهرداری است.

پیروز حناچی صبح امروز و در حاشیه آیین بهره‌برداری از ۴٨ پروژه مدیریت شهری در منطقه ٢١ با حضور در جمع خبرنگاران گفت: پروژه‌ای که امروز افتتاح شد معروف به پروژه دوگاز است که اتصال بزرگراه فتح را به اتوبان کرج برقرار می کند و از طرف دیگر یکی از چراغ های توقف مهم این منطقه نیز حذف شد؛ در فاز اول این پروژه از بزرگراه فتح تا شمال جاده مخصوص افتتاح شد. از خصیصه‌های مهم این پروژه نیز مشارکت بخش خصوصی و نوع جدیدی از تامین منابع است.

حناچی افزود: در مجموع امروز ۴٨ پروژه به صورت همزمان افتتاح شده اند که مهم ترین آن ها سه‌راهی باغستان است که بزرگراه فتح را به جاده کرج وصل می کند و درنتیجه آن یکی از تقاطع های خطرناک حذف می‌شود.

شهردار تهران گفت: در شرایط سخت اقتصادی که در حال حاضر با آن رو به رو هستیم، روش های جدید تامین منابع همواره در دستورکار شورا و شهرداری است.

وی با بیان اینکه این روزها که آلودگی هوای تهران گاه آزاردهنده می‌شود و پدیده وارونگی هوا نیز اجتناب‌ناپذیر است، راهی جز کاهش آلاینده‌ها نداریم، تصریح کرد: امروز سه‌شنبه‌های بدون خودرو یک ساله شد و امیدوارم در راستای این پویش مردم از روش های پاک‌تر حمل‌ونقل در شهر استفاده کنند، ما نیز تمام تلاشمان را برای توسعه حمل‌ونقل عمومی به کار می‌بندیم. ضمن اینکه امیدوارم سهم دوچرخه‌سواری از زیر ٢ درصد به بالای ۴ درصد برسد.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: همان‌طور که شهردار منطقه 21 گزارش داد، ٣۶ درصد از مساحت این محدوده به فضاهای صنعتی اختصاص دارد که بخشی از آن ها فعال اند و بخش دیگر از حیز انتفاع ساقط شده‌اند؛ برنامه‌ریزی برای بخش دوم فضاهای صنعتی است که می تواند منطقه را از شرایط حاد خود خارج کند و فرصتی را برای منطقه و شهر بیافریند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: