جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 آذر 1398     
دعوت از 5600 تاکسیران تهرانی برای نوسازی

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از فراخوان تسهیلات قرض الحسنه 50 میلیونی نوسازی ناوگان تاکسیرانی به 5600 تاکسیران خبر داد.  

علیرضا قنادان با بیان این خبر گفت: ارائه تسهیلات قرض الحسنه نوسازی از ابتدای شهریور سال جاری آغاز شده و تاکنون بیش از یک هزار نفر از سازمان تاکسیرانی معرفی نامه رسمی دریافت کرده اند.
 
قنادان با اشاره به اینکه به منظور افزایش قدرت خرید تاکسیرانان، سقف این تسهیلات از 40 به 50 میلیون تومان افزایش یافت، افزود: در ابتدای امر، اعطای تسهیلات بر اساس اولویت بندی بود ولی همزمان با افزایش میزان تسهیلات، اولویت بندی نیز حذف شد و در حال حاضر تمامی مالکان تاکسی 87 به قبل می توانند به دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانان مراجعه کنند.
 
وی افزود: به 5 هزار و 600 تاکسیران فراخوان عمومی شده است تا در جریان شرایط جدید قرار بگیرند و بتوانند در اولین فرصت از این امکان بهره مند شوند.
 
قنادان با اشاره به اینکه در فرآیند مالی بانکی نیازمند ضمانت است، گفت: با هماهنگی های انجام شده با صندوق کارآفرینی امید، بحث ضمانت در تسهیلات نوسازی فقط با ارائه یک فقره چک صیاد امکان پذیر است و تاکسیرانان از این نظر نیز دچار محدودیت نخواهند بود.
 
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران داشتن پروانه تاکسیرانی معتبر و فعال بودن تاکسی را لازمه تسهیلات قرض الحسنه نوسازی برشمرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: