جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 23 آبان 1398     
دستگیری ۴۷ سارق حرفه‌ای در اهواز

 محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۴۷ سارق حرفه‌ای در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز ظرف ۳ روز گذشته دراین شهرستان خبر داد.

 
به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، همچنین فروشندگان موادمخدر به مدت ۳ روز در سطح شهرستان اهواز به مرحله اجرا در آمد.
 
 			 				 					دستگیری ۴۷ سارق حرفه‌ای در اهواز
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۴۷ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار و ۷ نفر خرده فروش موادمخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با قضائی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
 
دالوند با اشاره به اینکه در این رابطه ۲۴ معتاد متجاهر دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شد، بیان داشت: ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح مقدار ۳ کیلو ۲۲۴ گرم انواع مواد مخدر و تعدادی اموال سرقتی کشف کردند.
 
وی افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۸۴ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در این راستا ۴۱ موتورسیکلت و ۳۰ خودروی متخلف توقیف شدند، بیان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: