جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 21 آبان 1398     
در راستای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در منطقه 21 برگزار می شود؛
دوره های آموزشی و استعدادیابی دوچرخه سواری به صورت رایگان

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز، شهرک آموزش ترافیک ورودی غربی پایتخت اقدام به برگزاری دوره های استعدادیابی رشته دوچرخه سواری و کلاس های آموزشی مبانی ترافیک ویژه مدارس به صورت رایگان کرده است.
 

محمدرضا سالمی معاون حمل ونقل و ترافیک این منطقه ضمن بیان مطلب فوق گفت: باتوجه به اهمیت رکاب زنی در حفظ هوای پاک و کاهش ترافیک در کلانشهر تهران، شهرک آموزش ترافیک ورودی غربی پایتخت؛ دوره های آموزش دوچرخه سواری در "رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان" را زیرنظر مربیان رسمی فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران برگزار می کند.
 

معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه21 در ادامه افزود: دوره های رایگان آموزشی دوچرخه سواری، با هدف افزایش سطح روحیه، تقویت مهارت های ورزشی و فرهنگ سازی در زمینه استفاده از وسایل نقلیه پاک، برای اقشار مختلف شهروندان و دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی برپا می شود.
 

سالمی در خاتمه یادآور شد: متقاضیان ضمن عضویت در باشگاه دوچرخه سواری می توانند به صورت رایگان از امکانات شهرک آموزش ترافیک بهره مند شده و همزمان توسط آموزشگران، با مبانی خط سفید و کمپین آسمان آبی-زمین پاک آشنا شوند.
 

بنا بر این گزارش؛ شهروندان علاقمند برای شرکت و ثبت نام در "دوره رایگان آموزشی دوچرخه سواری" می توانند به شهرک اموزش ترافیک منطقه21 به آدرس بلوار گلهای تهرانسر مراجعه نمایند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: