جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 21 آبان 1398     
با حضور شهردار منطقه 17:
20 شهردار مدرسه برای تمرین مشارکت پذیری اجتماعی انتخاب شدند

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهراتی نیوز،شهرداری منطقه17 تهران روز گذشته میزبان حضور زهرا بهروز آذر مدیرکل اموربانوان شهرداری تهران و اصغر عطایی مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران بود تا بیست و یکمین دوره انتخابات شهردار مدرسه در مدارس منتخب این منطقه برگزار و یارانی برای تمرین مشارکت پذیری اجتماعی انتخاب شوند.

محمود کلهری در بیست و یکمین دوره انتخابات شهردار مدارس و در میان دانش آموزان مدرسه شهید اشرفی اصفهانی بر نقش دانش آموزان بر توسعه شهر تاکید کرد و جدی گرفتن نقش دانش آموزان در فرهنگ سازی و توسعه شهر را خواستار شد.

شهردار منطقه 17 با ابراز امیدواری از همت و مشارکت دانش آموزان در هر 20 مدرسه منطقه که انتخابات شهردار مدرسه در آن برگزار می شود گفت: شهرئداران مدراس حتما پیشنهادات راهگشا و کیفی خود را به مدیریت شهری ارائه دهند و اگر طرح و ایده برتری داشتند حتما در منطقه به عنوان پیشنهادی که از دل شهروندان به مدیریت شهری ارایه شده اجرایی خواهیم کرد.  به بهترین طرح ارائه شده نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

وی گفت: خواهشمندم از دانش آموزان اثرگذار کمک کنند تا محیط زندگی خوبی داشته باشیم. امیدوارم با همت شما عزیزان کیفیت زندگی مردم در منطقه 17 ارتقا یابد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: