جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 21 آبان 1398     
پل عابر پیاده مکانیزه بزرگراه شهید تندگویان فردا افتتاح می شود

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز، مراسم افتتاحیه پل عابر پیاده مکانیزه بزرگراه شهید تندگویان در منطقه 19 همزمان با هفته وحدت برگزار می شود.
 

علی توکلی شهردار منطقه با بیان این خبر گفت: با احداث این پل مکانیزه ضمن ایجاد ارتباط میان دو محله خانی آباد نو شمالی و جنوبی، تردد شهروندان بویژه سالخوردگان و افراد کم توان از عرض بزرگراه با سهولت و امنیت بیشتری صورت می گیرد.
 

وی با اشاره به اجرای این پروژه در پاسخ به مطالبات 12 ساله شهروندان یادآور شد: عملیات احداث پل مکانیزه در بزرگراه شهید تندگویان با همکاری سازمان زیباسازی از اواخر سال گذشته شروع شده و بعد از رفع معارض سیم های برق، به اتمام ومرحله بهره برداری رسیده است.
 

به گفته توکلی به منظور عملیاتی شدن این طرح 4 پایه چراغ برق بتنی رفع معارض و با تیرهای بلندتر برای استقرار پل مکانیزه و حفظ فاصله کابل های فشار قوی با پل، جایگزین و هزينه هاي اداره برق از سوی شهرداری منطقه 19 تأمین شد. در مرحله بعدی نیز پروژه نورپردازی این پل برای سهولت رفت و آمد در ساعات تاریکی اجرا خواهد شد.
 

براساس این گزارش پل عابر پیاده مکانیزه بزرگراه تندگویان به طول 47 و ارتفاع 5/5 متر صبح روز چهارشنبه 22 آبان با حضور جمعی از مسئولین شهری و شهرداری برگزار می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: