جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 6 مرداد 1398     
بوستان پیروزی میزبان شهروندان منطقه 13؛
شادستانی متفاوت در سه روز پایانی هر هفته

 به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز، شهرداری تهران طرح شادستان 98 را از ابتدای فصل تابستان در سطح نواحی و مناطق در بوستان های مختلف برگزار می کنند که با استقبال شهروندان مواجه شده است.

بوستان پیروزی که از معدود بوستان های شاخص منطقه 13 است، سه روز پایانی هر هفته میزبان شهروندان این منطقه است. در این مراسم برنامه هایی نمایشی توسط هنرمندان اجرا و برنامه هایی با محوریت کودکان و نوجوانان برای رضایت این قشر در نظر گرفته شده است.
 
همچنین غرفه بازی های کودکان، گذر مهارت با آموزش مهارت‌هایی مانند آشپزی، طراحی و دوخت، ورزش های کتل بل و تیر و کمان، هلال احمر، آتش نشانی،نقاشی و خوشنویسی در این بوستان برپا شده است.
 
مرتضی شیربک رئیس اداره فرهنگی معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 13 در این رابطه گفت: طبق دستورالعمل ارسالی از معاونت اجتماعی، شهرداری منطقه طرح شادستان را در روزهای پایانی هفته بعد از اذان مغرب در بوستان بزرگ پیروزی برگزار می کند.
 
وی افزود: این شادستان شامل برنامه‌های متنوعی چون؛ سکوی موسیقی و موضوعات جانبی آن و استیج است که بنا بر تعریف، هرشب به موضوعاتی چون کودک و نوجوان، ورزش، موسیقی و مسائل فرهنگی می پردازد.
 
شیربک با اشاره به استقبال خوب مردم منطقه 13 از شادستان های برگزار شده گفت: در کنار استیج، غرفه هایی نه برای فروش بلکه برای آموزش و مهارت آموزی شامل مهارت های زندگی،سرگرمی های بومی محلی و آموزش بازیافت کاغذ، زباله و نایلون فریزر برای کودکان در نظر گرفته شده است.
 
وی با بیان اینکه غرفه های مهارت پیش از آغاز هفته ملی مهارت نیز برپا بود، گفت: با شروع هفته ملی مهارت، نوع غرفه ها و مهارت ها تغییر پیدا کرد و مهارت های جذابی مانند آرایشگری، عکاسی و کارهای خلاقانه به این مجموعه اضافه شد.
 
شیربک در پایان اظهار داشت: «اتو کتاب» نیز ایده جدیدی است که در آن یک اتومبیل مناسب برای فروش کتاب با تخفیف 50 درصدی طراحی شد. هر شب یک کتاب معرفی می شود و هر فردی که اقدام به خرید کتاب کند، می تواند یک فنجان دمنوش سنتی به صورت رایگان بنوشد.
 
فتحعلی حیدری 46 ساله از شهروندان منطقه 13 که با دو فرزند نوجوانش به بوستان پیروزی آمده بود، گفت: برنامه شادستان بخشی از دغدغه های والدین برای اوقات فراغت کودکان در تابستان را مرتفع کرده و نکته مهم تر اینکه کودکان در کنار والدین خود در این جشن ها حضور پیدا می کنند و این مسئله باعث اطمینان خاطر بیشتر کودکان و خانواده ها می شود.
 
موسی نوری نژاد بازنشسته67 ساله که با روحیه ای شاداب در این مراسم حضور داشت، عنوان کرد: برگزاری مراسم شاد و مفرحی نه تنها به ایجاد شادابی و نشاط در کودکان می انجامد بلکه به سالمندان نیز کمک می کند تا راحت تر با مسئله سالمندی و مشکلات آن کنار بیایند. پیشنهاد می کنم که برنامه ها و مسابقات خاص سالمندان نیز در این مراسم گنجانده شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: