جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 3 تير 1398     
دنیایی پرالتهاب برای نوجوانان

فضای مجازی

رئیس پلیس فتا خراسان‌جنوبی گفت: خانواده‌ها، آگاهی خود را از شیوه‌های نفوذ دشمن بر جوانان و نوجوانان در دنیای اینترنت افزایش دهند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدپور، در خصوص تاثیر فضای مجازی بر عقاید و افکار نوجوانان و جوانان اظهار کرد: متاسفانه در عصر حاضر یکی از تکنیک‌های دشمن، راه‌اندازی کانال‌ها و گروه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی است که هدفشان ضربه زدن به نظام و ایجاد شبهه در باورهای دینی افراد است.

وی با بیان اینکه آگاهی جوانان یکی از مهم‌ترین راه‌های کاهش مشکلات در بستر اینترنت است، افزود: نکته مهمی که خانواده‌ها باید آن را در نظر بگیرند، این است که فضای‌ مجازی به ضلعی جدایی ‌ناپذیر در تربیت فرزندان تبدیل شده است.

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی بیان کرد: والدین باید ضمن همراهی کردن فرزندانشان هنگام کار با فضای مجازی، اطلاعات خود را در این خصوص بالا ببرند تا زمانی که فرزندشان با مشکلی روبه رو شد، بتوانند به فرزندشان کمک کنند.

محمدپور تصریح کرد: نوجوانان و جوانان نباید هر مطلبی را در فضای مجازی باور کنند و هنگامی که با مطالب چالشی در فضای مجازی روبه‌رو شدند، برای پاسخ صحیح این سوالات حتما از کارشناسانی  که در آن حوزه تخصص دارند کمک بگیرند.

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: کاربران هشدارهای پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای‌ مجازی یا پیام‌رسان‌های ‌تلفن همراه، مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند. 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: