جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 11 دی 1396     
شبکه متروی گوانگژو توسعه یافت

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، شبکه متروی گوانگژو با آغاز فعالیت آزمایشی حمل و نقل مسافر در سه خط جدید و مسیر توسعه یافته خط 4 به طول کلی 390.6 کیلومتر رسید.

 

بخش ابتدایی 20.1 کیلومتری از خط 9 شرق به غرب از Fei'eling  تاGaozeng  دارای 11 ایستگاه و یک تقاطع با خط اصلی در ایستگاه شمال گوانگژو است.

خط 13 نیز از تقاطعی با خط 5 در Yuzhu  تا Xinsha به طول 27 کیلومتر به سمت شرق امتداد یافته است و به مناطق شلوغی همچون Liwan، Yuexiu و Tianhe خدمات ارائه می دهد. این خط اولین خط مترو در این شهر است که از قطارهای متروی تیپ A هشت واگن بهره می برد که بیشینه سرعتی بالغ بر 100 کیلومتر بر ساعت دارند. هر یک از این قطارها که دارای طول 186 متر و عرض 3 متر هستند ظرفیت 3456 سرنشین را دارند.

در شمال شرق این شهر، بخش 21.9 کیلومتر ابتدایی خط 14 از Xinhe  تا Zhenlong شامل 10 ایستگاه است. کنترل قطار مبتنی بر اطلاعات در این خط جدید توسط جوینت ونچر Thales Saic Transportation  تامین شده است.

 

در عین حال، خدمات در خط 4 نیز از Jinzhou  به Nansha Ferry Port توسعه یافته است و مسیر توسعه یافته 12.6 کیلومتری در بخش جنوبی این خط ساخته شده است که ارتباط با خدمات حمل و نقل آبی به هنک کنگ را فراهم می سازد




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: