جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 3 دی 1396     
تاکسيراني تهران به سوي هوشمندسازي

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز؛مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: سازمان تاکسيراني به سمت هوشمندسازي و مدرن شدن پيش مي رود و ما بايد در عرصه تکنولوژي پيشتاز باشيم.

 

عليرضا قنادان، مديرعامل سازمان تاکسيراني شهر تهران روز سه شنبه در جلسه اي که به جهت همفکري و تبادل نظر با مديران مناطق 22گانه تاکسيراني برگزار شده بود، گفت:  "سازمان تاکسيراني يک سازمان سياست گزار و نظارتي است و مديران مناطق تاکسيراني بايد در راستاي ايجاد تحول در سطح منطقه خود حرکت کنند.

مديرعامل سازمان تاکسيراني در پاسخ به يکي از عمده مشکلاتي که توسط مديران مناطق با عنوان«ايجاد مزاحمت مسافربران شخصي و پلاک شهرستان براي تاکسيران »مطرح شد، گفت: با ايجاد فضاي رقابتي مابين تاکسي و مسافربران شخصي و همچنين با درگير کردن ديگر ارگان هاي مسئول و مرتبط با موضوع، ميتوان با اين افراد برخورد کرد.

باور داريم با حرکت به سمت  حمل و نقل حرفه اي و گسترش سيستم هاي مبتني بر اپليکيشن و هوشمندسازي که تمايل شهروندان نيز به استفاده از اين سرويس ها بيشتر مي باشد، کيفيت ارائه خدمات به شهروندان بالا رفته و اقتصاد تاکسيرانان ارتقاء و معيشت خانواده تاکسيرانان بهبود مي يابد.

قنادان ادامه داد: همه تاکسيرانان از کرامت انساني و تمامي مزاياي پيش بيني شده در قوانين و مقررات به نحو يکسان بهره مند هستند و احترام به تاکسيرانان بايد سرلوحه کار همه باشد.

وي با بيان اينکه نقش و جايگاه تاکسيرانان ما بايد ارتقاء يابد، ادامه داد: در همه جاي دنيا تاکسيراني يک حمل و نقل شخصي به شمار رفته و از شغل هاي پر درآمد محسوب مي شود، در حاليکه در ايران يک حمل و نقل عمومي به حساب مي آيد.

مديرعامل سازمان تاکسيراني گفت: يکي از مهمترين اولويت هاي ما در تاکسيراني مدرن سازي تاکسي ها و حمايت از تاکسيراناني است که در اين عرصه اقدام مي نمايند و بايد به سمتي برويم که از خودروهاي  پاک در ناوگان بهره بيشتري ببريم.

خبرنگار: محمد متینی یکتا

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: