جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 3 مهر 1396     
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک :
استقرار خودروهای کمکی در معابر اصلی شمال تهران

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز؛ با توجه به افزایش حجم تردد وسایل نقلیه شخصی برای جا به جایی دانش آموزان در هفته اول مهر ماه ، خودروهای کمکی اتوبوسرانی و تاکسیرانی در معابر شمال تهران مستقر شدند.

 

مهندس عبدالمطلب توجهی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت : در اولین روزهای آغاز سال تحصیلی جدید به دلیل مشخص نبودن زمان حرکت و شروع به کار سرویس های مدارس، تردد وسایل نقلیه شخصی بیشتر شده و به دنبال آن با افزایش 30 تا 40 درصدی ترافیک در معابر شهری مواجه هستیم.

وی افزود: با هماهنگی های انجام شده با شرکت اتوبوسرانی مقرر شد که تعداد دو دستگاه اتوبوس در بزرگراه ارتش قبل از خروجي بزرگراه امام علي (ع) و دو دستگاه اتوبوس در بزرگراه شهید آیت ا... صدر مسیر شرق به غرب ، مقابل شهرک شهید رجایی جهت جلوگیری از ازدحام مسافر در ایستگاه های میانی این بزرگراه مستقر شود.

مهندس توجهی خاطر نشان کرد: در این ایام مدیران و نیروهای اداره حمل ونقل عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک ، اتوبوسرانی و تاکسیرانی در پایانه های اتوبوس و تاکسی در دو شیفت صبح و عصر جهت ساماندهی و نظارت بر سرویس دهی به موقع و منظم به شهروندان ، مستقر شدند.

این مقام مسئول در خصوص خودروهای ون و تاکسی نیز افزود : باهماهنگی های به عمل آمده حضور و تجمع خودروهای ون ویژه و تاکسی در نقاطی که احتمال ازدحام مسافر وجود دارد، انجام شد تا در مواقع اضطراری از خودروهای مذکور استفاده شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: