جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 آذر 1392     
ضرورت خروج تاکسی پیکان از ناوگان تاکسیرانی

به گزارش گروه ناوگان شهری شهرداری نیوز ،رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت : توسعه حمل و نقل عمومی بیش از استفاده رایگان از این وسایل در شرایط اضطرار ضرورت دارد .

 

احمد دنیامالی افزود : هرچند در شرایط اضطرار آلودگی هوا ، اعمال محدودیت ترافیکی امری ضروری است اما چنین طرح هایی تنها در صورتی امکان اجرای دائم را دارند که در تردد افراد مشکلی ایجاد نشود و وسایل حمل و نقل عمومی به میزان کافی فراهم باشد در غیر این صورت محدودیت های ترافیکی در تردد شهروندان اختلال ایجاد خواهد کرد .

 

وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه امیدواریم به زودی شاهد توسعه حمل و نقل عمومی در تهران باشیم عنوان کرد :  انتظار می رود دولت نیز در بر اساس چارچوب های از پیش تعیین شده عملکردی قابل قبول را در خصوص توسعه حمل و نقل عمومی تهران داشته باشد .

 

به گفته وی نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و ضرورت انجام معاینه فنی نیز از جمله مسائلی است که قطعا منجر به بهبود شرایط آلودگی هوا خواهد شد لذا اقدامات دولت در این دو حوزه نیز حائز اهمیت است .

 

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران به ضرورت خروج تاکسی های پیکان از چرخه حمل و نقل اشاره کرد و گفت : هم اکنون حدودا 8 هزار و 800 تاکسی پیکان در سطح شهر تردد دارند که میزان آلودگی آنها نیز زیاد است همچنین 20 هزار دستگاه اتوبوس فرسوده در خطوط اتوبوسرانی فعالیت می کنند لذا در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی باید اقدامات سریع صورت گیرد .

 

احمد دنیامالی در انتها با اشاره به نقش شهروندان در بهبود شرایط آلودگی هوا تصریح کرد : چنانچه شهروندان معاینه فنی خودروها را به موقع انجام دهند و تنها در مواقع ضروری از خودروی شخصی خود استفاده نمایند مسلما آلودگی هوا نیز بهبود خواهد یافت .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: