جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 31 خرداد 1396     
بازدیدهای مستمر از محلات شمال تهران

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 3 از محلات این منطقه به طور جداگانه بازدید و به مشکلات آنان رسیدگی می کند.

 

 رضا دباغی در جمع شورایاران با اشاره به تعامل و ارتباطات روز افزون شهرداری با شورایان گفت : امید است با همدلی و ارتباط تنگاتنگ با یکدیگر ، مشکلات محلات مرتفع شود.

مهندس علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در حال حاضر الگوی تردد در حال تغییر است و اولویت طرح های ترافیکی توجه بیشتر به عابرین پیاده به جای خودروهاست تصریح کرد: ما در حال حاضر با الگوی جدیدی روبرو هستیم که توسعه فرهنگ دوچرخه سواری استفاده ی از وسایل حمل و نقل عمومی و پیاده وری را برای انجام کارهای روزانه مورد توجه قرار میدهد .

محمد رضا موسوی معاون امور محیط زیست و فضای سبز نیز در این جلسه در پاسخ به درخواست های یکی از شورایاران در خصوص نصب مخزن زباله در محله ی زرگنده گفت : ما باید به سمتی برویم تا زباله ی کمتر تولید کنیم و زباله های خشک و تر در منازل از یکدیگرتفکیک شود اما با نصب مخزن بیشتر شهروندان به نوعی به تولید زباله ی بیشتر تشویق می شوند.

در ابتدای این جلسه دبیران شورایاری محلات 12 گانه ی منطقه 3 موارد ی را از جمله در خصوص تقدیر از احداث مسجد ولایت و حضرت خدیجه (س) ،پیشنهاد احداث همراه سرا در مجاورت بیمارستان های خاتم الانبیا ، حمایت از طرحهای اوقات فراغت مساجد ،توسعه ی دوچرخه سواری ، را ه اندازی میدان میوه و تره بار اینترنتی ،ترمیم آسفالت خیابان عمرانی ، سد معبر دستفروشان ، تونل آرش – اسفندیار مطرح کردند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: