جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 27 خرداد 1396     
تجهیز بوستان های منطقه 8 در آستانه تابستان

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 8، از آماده سازی و تجهیز بوستان های سطح محدوده، در آستانه فصل تابستان خبر داد.

 حمید رضا فرخی با اعلام این مطلب گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و استفاده شهروندان از امکانات و تجهیزات ورزشی ، بهسازی و مناسب سازی فضاهای بوستان ها این فرصت را به وجود می آورد تا شهروندان بتوانند از این خدمات بهره لازم را ببرند.

وی افزود: ترمیم جداول ، آب نماها ، بازسازی و تعویض وسایل بازی ، بازسازی شبکه روشنایی ، تعویض و نصب ست های ورزشی و... از جمله برنامه های اجرایی برای آماده سازی بوستان ها است.

فرخی رفع نواقص احتمالی و افزایش ضریب ایمنی در بستر زمین های بازی کودکان، سیستم های روشنایی و مبلمان شهری، ایجاد وبهره برداری از امکانات رفاهی شامل ، نمازخانه ، آبخوریها و همچنین محل های دسترسی معلولین وجانبازان و... را از دیگر برنامه های معاونت امور شهری در طول تابستان امسال ذکر کرد.

وی گفت: : تحقق سلامت و آسایش شهری با نصب وسایل بازی کودکان در بوستانها ، برای رسیدن به شهری که در خور شأن مردم فهیم منطقه باشد از اولویت های مدیرت شهری است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: