جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 2 خرداد 1396     
بهره برداری از پل دوربرگردان شرق به شرق در بلوار ارتش، دهه نخست خردادماه

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛پل دوربرگردان شرق به شرق در بلوار ارتش زیر روکش آسفالت رفت.

مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: متعاقب اجرای عملیات خط کشی و تامین روشنایی، پل دوربرگردان شرق به شرق در بلوار ارتش دهه نخست خردادماه به روی تردد خودروها گشوده خواهد شد.

مهندس محمدحسن وساق با بیان آنکه بهره برداری از این پل دوربرگردان 360 متری ضمن فراهم کردن امکان حذف دوربرگردان های همسطح، سبب افزایش ایمنی، بهینه سازی گردش‌های ترافیکی در محدوده طرح و در نتیجه روان‌تر شدن جریان عبور و مرور در بلوار ارتش خواهد شد، ابراز امیدواری کرد این فاز از پروژه احداث تقاطع های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی ظرف یک هفته آینده آماده بهره برداری شود.

وی در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش های پروژه، از رو به اتمام بودن عملیات نصب قطعات بتنی عرشه پل جنوب به غرب تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه امام علی(ع) خبر داد و گفت: این پل صندوقه ای نیز ظرف ماه های آینده تکمیل و به مجموعه پل های بهره برداری شده در پروژه احداث تقاطع های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی می پیوندد.

گفتنی است پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی، شامل 7 دستگاه پل اصلی و رمپ جهتی و 3 دستگاه دوربرگردان غیرهمسطح است که با بهره برداری از آن، مجموعه‌ای از گره‌های ترافیکی شمال شرق پایتخت برطرف خواهد شد. پیشرفت عملیات اجرایی پروژه به مرز 80 درصد رسیده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: