جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 


به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت حفظ نام، یاد، منش و مسیر شهدای والامقام کشور تأکید کرد و نامگذاری خیابانها و معابر را کمترین کار در برابر عظمت جایگاه شهیدان و به ویژه آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برشمرد.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بیمارستان بوعلی و تعدادی از ساختمان‌های بیمارستان امام خمینی(ره) از لحاظ ایمنی سازه بسیار فرسوده و ناایمن هستند و باید تخلیه شوند.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،اعضای شورای شهر تهران با ۱۰ رأی مخالف یک فوریت لایحه احداث آرامستان‌های جدید تهران را رد کردند.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رییس شورای شهر تهران گفت: حمله اسرائیل در مقابل موفقیت نظامی و تاکتیکی ارتش یمن تنها یک شوخی است.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،یک عضو شورای شهر تهران بر لزوم اطلاع رسانی اقدامات انجام شده در شهر از سوی شهرداری تهران تأکید کرد.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به بازدید روز گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های عمرانی شهر تهران، گفت: در انعکاس خدمات شورا و شهرداری کوتاهی کردیم و نشست نمایندگان مجلس و شورای شهر باید ادامه پیدا کند و بتوانیم از ظرفیت مجلس استفاده کنیم و مجلس نیز استفاده جدی از ظرفیت شهرداری و شورا داشته باشد.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: دولت و وزارت بهداشت باید نسبت به ایمنی بیمارستان‌ها توجه جدی داشته باشند.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، نخستین نشست کمیته ساماندهی اماکن ورزشی شهرداری تهران با حضور رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه حادثه تاسوعا و عاشورا از حوادث بی نظیر و مهم دنیای اسلام است، گفت: ماه محرم برای ما آغاز نهضت انقلاب اسلامی بود چرا که بزرگترین و گسترده‌ترین تظاهرات‌های میلیونی ملت بزرگ ایران در سرنگون کردن حکومت ستمشاهی در روز عاشورا و تاسوعا به وقوع پیوست.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از نبود دستگاه‌های کارتخوان بلیت در خطوط تندروی اتوبوس گلایه کرد.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران بر لزوم پیگیری آبیاری بوستان‌های جنگلی تأکید کرد و گفت: باید در خشک شدن درختان اهمال‌ها پیگیری شود.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، نایب رییس شورای شهر تهران گفت: اقداماتی که در حوزه حمل و نقل، فضای سبز، آسفالت و دیگر بخش ها انجام می شود،کارنامه ماست و نباید آتش به کارنامه خود بزنیم و نباید پس از انتخابات مردم را در فرایند کاذب قرار دهیم و ایحاد مشکل برای مردم داشته باشیم.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس شورای اسلامی شهر تهران از تلاش برخی اعضای شوراها در سراسر کشور برای افزایش طول عمر شوراها در دوره ششم به مدت هفت سال از طریق شورای عالی استان‌ها خبر داد.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه همکاری بسیار خوبی بین شهرداری و وزارت بهداشت وجود دارد به طوریکه وزارت بهداشت به بیمارستان‌ها دستور داده که سالیانه تائیدیه ایمنی دریافت کنند، گفت: اقدامات موثر برای ایمن سازی بیمارستان‌های ناایمن در شهر تهران ادامه دارد.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران از برخوردهای سلیقه‌ای درخصوص فعالیت زنان سرپرست خانوار در شهرداری تهران انتقاد کرد.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،رئیس شورای اسلامی شهر تهران ابراز امیدواری کرد که تعامل با دولت جدید در حوزه حمل و نقل همانند تعامل و صمیمیت ایجاد شده با دولت شهید رئیسی استمرار پیدا کند.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: تا پایان امسال حداقل ۵۰ هزار اصله درخت در بوستان جنگلی چیتگر غرس خواهد شد.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اکثریت آراء باغ بودن ۱۳ پلاک ثبتی را مورد توافق قرار دادند و به این ترتیب ۱۳ پلاک ثبتی در تهران به عنوان باغ تصویب شد.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،اعضای شورای شهر طــرح « الحاق یک تبصره ذیل ماده ۷ مصوبه تعیـین نرخ بلیت و کرایه وسایل حـمل و نقل عمومی شهر تهران در سال ۱۴۰۳» و همچنین طــرح « الحاق یک بند به تبصره یکم (۱) ماده واحده مصوبه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران» را تصویب کردند.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، عضو شورای شهر تهران بر لزوم توجه به معیشت بازنشستگان شهرداری تهران تأکید کرد.