جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 


به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، گروه دکتر حمیدرضا فتوحی مدیرعامل شرکت هواپیمایی اروان که در ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری از سمت مدیرعاملی تغییر یافته به مناسبت برگزاری مجمع سالیانه این شرکت در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۴/۳۱ در رابطه با اخرین وضعیت چگونگی عملکرد این شرکت توضیح داد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از ارائه وام برای تعمیرات اساسی تاکسی‌هایی که هنوز به سن فرسودگی نرسیدند،‌ خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، گالری ارتباطی یا همان سالن تقسیم مسافر بین خطوط ۴ و ۶ متروی تهران، به همراه تجهیزات مربوطه از جمله ۵ رشته پله برقی در ایستگاه تقاطعی میدان شهدا به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،کرایه تاکسی‌های برقی شهر تهران ۳۰ درصد کمتر از نرخ مصوب در ماده ۱۷ مصوبه شورای اسلامی شهر تهران تعیین و ابلاغ شده است.

به گزارش خبرخودرو، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از رفع نقص فنی ایجاد شده در خط ۲ مترو تهران خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیر عامل شرکت متروی تهران از بسته شدن پرونده خطوط ۶ و ۷ متروی تهران تا پایان سال خبر داد.

گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیر عامل متروی تهران با تأکید بر تسهیل ساخت قطار ملی از سهم ۱۰ درصدی مترو در حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: باید این سهم بر اساس تکلیف به ۷۰ درصد برسد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل شرکت متروی تهران در خصوص آخرین وضعیت احداث تراموا در تهران توضیحاتی ارائه کرد و گفت: تا پایان نیم سال اول سال جاری مطالعات تراموا به اتمام می‌رسد و بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته نیز ۱۲ تا ۱۴ ماه زمان اجرای احداث تراموا در تهران در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آمادگی بیش از ۷۰ شرکت برای فعالیت در ناوگان حمل و نقل دانش آموزی خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، عملیات اجرایی پروژه توسعه شرقی خط ۲ متروی تهران با حضور شهردار تهران آغاز شد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از استقرار ۱۴ صندوق رأی سیار و ثابت در ایستگاه‌های منتخب مترو تهران و حومه خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اقدامات شرکت واحد برای خدمات رسانی بهتر در خط شبانه آزادی به تهرانپارس را تشریح کرد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از افزایش ساعت بهره‌برداری و خدمات‌رسانی رایگان مترو به شرکت‌کنندگان در جشن عید غدیر خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور با اشاره به ورود۵۰۰۰ دستگاه خودروی جدید به ناوگان تاکسیرانی در سراسر کشور، نوع خودروی تعیین شده را اف ام سی ۵۱۱ B اعلام کرد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه از آغاز عملیات اجرایی پروژه توسعه خط ۲ از فرهنگسرا تا پایانه جدید شرق در تیرماه خبر داد و گفت: کلنگ‌زنی اولین تونل ایستگاه متروی مدافعان سلامت به بیمارستان امام خمینی(ره)؛ امسال صورت می‌گیرد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، فرماندار اسلامشهر بر ضرورت تسریع در اتمام پروژه مترو چهاردانگه تأکید کرد و گفت: احداث ایستگاه متروی چهاردانگه نقش موثری در کاهش بار ترافیک این منطقه دارد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، این روزها مسافران مترو تهران و حومه شاهد تابلوهای جدیدی هستند که اسم ایستگاه‌های مترو را با اشعار شاعران برجسته فارسی مزین کرده‌اند. این تغییر که به منظور ترویج فرهنگ و ادبیات فارسی در سطح شهر زیرزمینی انجام شده، با استقبال گسترده شهروندان مواجه شده است.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیر عامل اتحادیه شرکت‌های قطارشهری کشور با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۸ کیلومتر از ۹۷۰ کیلومتر مصوب شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور با ۲۵۷ ایستگاه مترو در ۱۳ خط به بهره‌برداری رسیده است، گفت:‌ این ۱۳ خط مترویی شامل متروی شهرهای تهران، مشهد، شیراز، تبریز و اصفهان است.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا سال آینده به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، صبح امروز از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید در شهر تهران رونمایی شد.