جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 


به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز،مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران ضمن دیدار با غلامرضا شنگی شهردار منطقه ۲۰ شهرداری تهران، از اولویت مطالعات جامع برقی سازی وسائل نقلیه در شهر تهران خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز،سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران در مورد جزئیات اپلیکیشن مسیریاب تهران توضیحاتی ارائه کرد و گفت: از مسیریاب شهرداری تهران تا پایان شهریور رونمایی می‌شود.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به اینکه شورای اقتصاد کشور اخیراً تأمین قطعات یدکی واگن‌های موجود متروی تهران را به تصویب رساند، گفت: تأمین قطعات یدکی واگن‌ها در قالب قرارداد ۲۸۰ دستگاه واگن مترو از سوی سازمان شهرداری‌ها با کنسرسیومی ایرانی-چینی است.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: در پنج سال آینده برای رفع کمبود پارکینگ در پایتخت و آزادسازی ظرفیت شبکه معابر از پارک خوروها در کنار معابر شریانی شهر به حداقل ۹۸ هزار فضای پارک بصورت عمومی و مکانیزه در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در کنار ساماندهی فضای‌پارک‌های حاشیه‌ای نیاز است.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، از اتمام عملیات فاز نخست احداث پایانه جدید شرق پایتخت خبرداد و گفت: با حمایت‌های صورت گرفته و تلاش‌های شبانه‌روزی اجزای پروژه، پردیس مسافری شرق بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در بازدید از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی منطقه ۱۲ شهرداری تهران، بر مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای با توجه به نیاز فضای پارک خودرو در سطح این منطقه تأکید کرد.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در مورد شاخص‌های مطالعاتی طرح ترافیک جدید پایتخت توضیحاتی ارائه کرد و گفت: طرح فعلی از نظر اقتصادی، عملکردی، قیمت گذاری و... مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، معاون حمل‌ و نقل شهرداری تهران از بسته شدن پرونده خطوط ۶ و ۷ مترو تا پایان سال خبر داد.

به گزارش حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل شهرداری تهران جزئیات تردد اولین تراموای شهر تهران را تشریح کرد و گفت: یک رام تراموا به صورت رایگان از چین در اختیار شهر تهران قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل شهرداری تهران از ورود اولین رام قطار چینی مترو تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران درباره ساعت اجرای طرح ترافیک همزمان با تغییر ساعت کار ادارات بر اساس مصوبه هیات دولت، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: اقدامات لازم برای ساماندهی ترافیکی، نظم‌بخشی به عبور و مرور و محل توقف خودروی زائران در محوطه حرم مطهر امام خمینی(ره) در آستانه برگزاری سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: اقدامات لازم برای ساماندهی ترافیکی، نظم‌بخشی به عبور و مرور و محل توقف خودروی زائران در محوطه حرم مطهر امام خمینی(ره) در آستانه برگزاری سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل شهرداری تهران از اعزام ۲۰ قطار فوق‌العاده مترو برای پوشش مراسم تشییع پیکر شهید جمهور و همراهانش خبر داد و در عین حال گفت: از یاد نخواهیم برد که برقی سازی در تهران ثمره نگاه ویژه رئیس جمهور است.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از اجرای عملیات خط‌کشی محوری معابر بزرگراهی و مسیرهای بی.آر.تی به طول ۳۸۰ هزار متر مربع خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز ساخت خط ۱۱ مترو تهران ظرف دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه برای ساخت فضای پارک‌های مکانیزه آمادگی همکاری با سرمایه گذاران را داریم، گفت: به مجرد بررسی نهایی درخصوص پارک‌های حاشیه‌ای مناطق را برای جانمایی پارک‌های حاشیه‌ای آماده می‌کنیم. فعلا ۱۴ منطقه دیگر را در لیست نهایی پارک‌های حاشیه‌ای قرار بدهیم.

به گزارش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر لزوم توسعه هر چه سریع‌تر زیرساخت‌های برقی‌سازی حمل و نقل همگانی پایتخت، از جمله جانمایی، طراحی و استقرار ایستگاه‌های شارژ وسایل نقلیه برقی تاکید کرد.

به گزارش گروه حمل و نفل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که طرح ترافیک جدید تهران در سال جاری اجرا نخواهد شد.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل شهرداری تهران اعلام کرد: موضوع به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود.