تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


برگزاری مراسم کلنگ زنی احداث بوستان در کارخانه جوراب بافی منطقه 13
تاريخ خبر: يکشنبه، 17 ارديبهشت 1396 ساعت: 14:19

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛کلنگ احداث بوستان در کارخانه جوراب بافی توسط مسئولان شهرداری منطقه 13 ، شورایاران و مادر معظم شهید اتشنشان حادثه پلاسکو به زمین زده شد.

 

کلنگ احداث بوستان در محل کارخانه جوراب بافی در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع با حضور شهردار منطقه ، قائم مقام ، شورایاران ، خانواده معظم شهید اتشنشان علی مستوفی ، جانبازان ، روحانیون و جمعی از شهروندان به زمین زده شد.

نرگس معدنی پور ، شهردار منطقه 13 با اشاره به توافقات شهرداری منطقه با بنیاد مستضعفان جهت تملک کارخانه جوراب بافی به منظور تبدیل به فضای سبز گفت : کار ایجاد این فضای سبز در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع آغاز شد.

وی با بیان اینکه كارخانه جوراب‌بافی در محله شورا سال‌ها بدون استفاده باقی مانده بود افزود: با توجه به درخواست های شورایاران و شهروندان مبنی بر افزایش سرانه فضای سبز ، طرح تبدیل كارخانه جوراب ‌بافی به بوستان عمومی در دستور كار قرار گرفت.

شهردار منطقه اظهار داشت : با تبدیل كارخانه جوراب‌بافی به بوستان در محله شورا، فضای سبز منطقه به‌طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.

هداوندی ، دبیر شورایاری محله شورا نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از شهرداری منطقه جهت تبدیل کارخانه جوراب بافی به فضای سبز اظهار داشت: خوشبختانه با اهتمام شهردار منطقه و توافقات صورت گرفته ، مشکل کمبود فضای سبز در این محله برطرف و اهالی محله شورا هم مانند محله‌های دیگر صاحب بوستان می شوند.